Rekordokat dönt a Bubi, 190 új bringát állítanak rendszerbe
Két tucatot már ki is lehet próbálni az új járgányok közül.
Két tucatot már ki is lehet próbálni az új járgányok közül.
Könnyű, defekttűrő gumikkal felszerelt kerékpárokat vesz a főváros. A BKK rugalmas tarifarendszert és új appot is ígér.
Új működési modellt dolgoz ki a BKK a közbringarendszeréhez, a Bubihoz, amellyel komoly problémák vannak azon túl is, hogy százmilliós veszteséget termel évente. A rendszer indulása óta élő üzemeltetési szerződés novemberben lejár, csak egy évre hosszabbítják meg a T-Systemsszel és a Csepellel.
Két éve működik a Mol-Bubi közbringaprogram, megnéztük hát, mennyire nőtt hozzánk a rendszer, használhatóvá, szerethetővé vált-e, és legfőképpen: mennyit fejlődött, javítottak-e a hibákon.
Átalakítja a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a belváros kerékpáros-forgalmát, hogy a jövő tavasszal induló Mol Bubi közbringarendszer biztonságosabban működjön – közölte a BKK. A tervek szerint az autóbuszsávban is lehetne biciklizni, illetve kerékpársávot alakítanának ki az Erzsébet hídon és a Petőfi hídon is. Egyes utcákban máshogy, tolatva és ferdén kell majd parkolni.