Újabb kínai autógyártó jelenik meg Európában, ezer kereskedést nyitna
Nem nagyon állítják meg őket a büntetővámok.
Nem nagyon állítják meg őket a büntetővámok.
Szlovákia lehet a befutó, mert ők nemmel szavaztak.
Egy ideig próbálkozott, azután meggondolta magát.
A Tesla és a Geely kapott némi könnyítést.
A kínaiak csak hagyományos hajtású járműveket nem is árusítanak.
Az uniós vámok, úgy fest, idecsalnak néhány céget Kínából.
Másfél évtized alatt költöttek rá ennyit.
Az idén összesen eladott alig több mint ezerhatszáz autó valóban nem túl acélos teljesítmény.
Mint amikor egy kutya megrázza a bundáját.
A teljes pályás kínai letámadás az európai luxusautó-piacot is célba vette.
BYD vagy Great Wall - mindkét nagy cég gyártana Európában a hírek szerint.
„Hogyan lehet versenyezni olyan cégekkel, amelyek ötször akkora méretben gyártanak elektromos autókat?” – vetette fel a kérdést az amerikai gyártó vezetője.