Lengyelország elbukja egy kínai autó gyártását, mert megszavazta a büntetővámot
Szlovákia lehet a befutó, mert ők nemmel szavaztak.
Szlovákia lehet a befutó, mert ők nemmel szavaztak.
Egy ideig próbálkozott, azután meggondolta magát.
A Tesla és a Geely kapott némi könnyítést.
A kínaiak csak hagyományos hajtású járműveket nem is árusítanak.
Az uniós vámok, úgy fest, idecsalnak néhány céget Kínából.
Másfél évtized alatt költöttek rá ennyit.
Az idén összesen eladott alig több mint ezerhatszáz autó valóban nem túl acélos teljesítmény.
Mint amikor egy kutya megrázza a bundáját.
A teljes pályás kínai letámadás az európai luxusautó-piacot is célba vette.
BYD vagy Great Wall - mindkét nagy cég gyártana Európában a hírek szerint.
„Hogyan lehet versenyezni olyan cégekkel, amelyek ötször akkora méretben gyártanak elektromos autókat?” – vetette fel a kérdést az amerikai gyártó vezetője.
Egyre kevésbé utasítják el a távol-keleti modelleket, főleg az elektromos autókat, amelyeknek a technológiája akár jobb is, mint egy hazai konkurensé.