Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#kríziskommunikáció

Zhvg Dobos Emese

Ahogy a klímaváltozásról beszélünk olyan, mintha spammelnénk

Változás, válság vagy katasztrófa? Miért nem hiszünk a tudósoknak, és miért van már elegünk a témából? Pintér Dániel Gergő PR-stratéga és válságmenedzserrel, az Magyar Public Relations Szövetség Kríziskommunikációs Tagozatának elnökével beszélgettünk arról, hogyan is kellene hatékonyan beszélnünk a klímaváltozásról.

Business magazin HVG Extra Business

Ezért nem érdemes a rossz híreket eltitkolni!

Az egészségügyben több évszázados morális dilemma, hogy kibontsa-e a beteg előtt az orvos az igazság minden részletét. Néha a cégek életében is könnyebb lenne a lapító üzemmódot választani, mégsem ajánlható.

Business magazin HVG Extra Business

Milyen hatással van a munkahelyi pletyka a cég működésére?

Minél kiterjedtebb a munkahelyi pletyka, annál inkább kel önálló életre. Alulról szerveződő módon alakítja ki saját útjait, egyben feladatokat vesz át a formális vezetői kommunikációtól. Cikkünkben megmutatjuk, miként befolyásolhatja egy vállalat működését a pletyka.

Business magazin HVG Extra Business

Négy fatális hiba, amit egy cég elkövethet, ha online influencert választ

A net befolyásolói jó eséllyel közelebb vannak a fogyasztóhoz, mint amilyen közel a hivatalos marketingcsatornák bármikor is kerülhetnek, látszólag tehát teljes főnyeremény online megmondóemberekkel hirdetni az ügyünket. De a cégek néha csak olcsó üveggyöngyöket kapnak a pénzükért. Cikkünkben négy tipikus hibát mutatunk be.

Itthon MTI

Kovács: a közvéleményt nem érdekelte a médiatörvény

Kríziskommunikációval kezdtük, és az elmúlt hetekig azzal is folytattuk - mondta az eltelt tíz hónap kormányzati kommunikációjával kapcsolatban Kovács Zoltán a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium szombati nyílt napján. Az államtitkár arról is beszélt, hogy véleménye szerint a magyar közvéleményt alapvetően nem érdekelte a médiatörvény.