Úgy érzi, nem elég kreatív? Próbálja ki ezt a 6 tippet!
A kreativitás az a képesség, hogy a létező elemeket újfajta formában képzeljük el. Az alábbi hat módszert használva bárki serkentheti képzeletét és kíváncsiságát.
A kreativitás az a képesség, hogy a létező elemeket újfajta formában képzeljük el. Az alábbi hat módszert használva bárki serkentheti képzeletét és kíváncsiságát.
Neizer Anita a 24.hu-hoz igazoló Szigeti Pétert váltja a PPH Mediánál.
Palacsintasütés a számítógép gépházán, gofriformázás a billentyűzeten, gőzgombóc gőzölős vasalón, sütő fiókból - Ms. Yeah az inspiráló videóin új távlatokat nyit az irodai étkezésben.
A szakmai zsűri és a közönség együtt döntötte el, hogy kit hallgatunk a legszívesebben, mikor a legtöbbször végtelennek tűnő várakozás után végre bejelentkezik az ügykezelő a vonal túloldalán.
Hajdú Péter a Kreatívnak azt mondta, Habony Árpáddal soha nem beszélt televíziózásról, de szerinte a politikában nagyon jó meglátásai vannak. Hajdú elismerte, hogy az Orbán-kormány politikája közelebb áll hozzá, mint a baloldalé, és beszélt arról is, hogy mik a tervei.
A munkaerőhiány kreatívvá teszi a cégeket, és már nem csak arról van szó, hogy kreatív hirdetésekre van szükség, hanem a cégeknek azokat is el kell érniük, akik adott pillanatban nem is aktív munkakeresők. Íme néhány igazán eredeti toborzási módszer.
Van a piacon egy csoki, amely csak harmadsorban csoki, bármilyen finom is. A byLove ugyanis elsősorban üzenet, másodsorban pedig ajándék. Olyannyira az, hogy sokan, akik kapják, fel sem bontják, hanem megőrzik szinte érintetlenül.
Idén több mint 150 önkormányzat nyúlt hozzá érdemben adórendeletéhez és vezetett be új adót, vagy növelte meg a terhet. Csaknem kétszáz új elvonást vezettek be – írja a Világgazdaság szerdai számában az Ado.hu adatai alapján.
Kulturális és a kreatív ágazatokban tevékenykedő kkv-k támogatására jelentős összegű garancia biztosítását kezdeményezte az Európai Bizottság és az Európai Beruházási Alap (EBA), az erre a célra rendelkezésre álló garanciakeret jelenleg 121 millió euró (mintegy 37,5 milliárd forint).
A technológiai fejlődés egyre több embernek teszi lehetővé, hogy ötleteiket, víziókat megvalósítsák – hogy a feltalálók egyben vállalkozók is lehessenek. Chris Anderson írása napjaink kreátorairól.
Vészesen fogy a belga kreatívipar utánpótlása. A szakma igazi meghökkentő kampányt indytott a folyamat megállítására: spermakampányba kezdtek.
A kreatív kampány csokit vagy sört reklámoz, a saját kreativitásunkkal viszont önmagunkat, életrevalóságunkat reklámozzuk, azt ígérve, hogy mellettünk könnyebb lesz fiatalosnak, játékosnak maradni, hiszen a kreativitás az energia, a meglepetés jele. Sőt: izgalmas partnerrel maga a világ tűnik szórakoztatónak.