Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#kreatív

Vállalkozás Molnár Csaba

A jópofa csoki, amelyet kétszer kellett kitalálni

Van a piacon egy csoki, amely csak harmadsorban csoki, bármilyen finom is. A byLove ugyanis elsősorban üzenet, másodsorban pedig ajándék. Olyannyira az, hogy sokan, akik kapják, fel sem bontják, hanem megőrzik szinte érintetlenül.

Vállalkozás MTI

Dől a pénz a kreatív iparba

Kulturális és a kreatív ágazatokban tevékenykedő kkv-k támogatására jelentős összegű garancia biztosítását kezdeményezte az Európai Bizottság és az Európai Beruházási Alap (EBA), az erre a célra rendelkezésre álló garanciakeret jelenleg 121 millió euró (mintegy 37,5 milliárd forint).

Plázs HVG Extra Pszichológia

Miért vonzódunk a kreatív emberekhez?

A kreatív kampány csokit vagy sört reklámoz, a saját kreativitásunkkal viszont önmagunkat, életrevalóságunkat reklámozzuk, azt ígérve, hogy mellettünk könnyebb lesz fiatalosnak, játékosnak maradni, hiszen a kreativitás az energia, a meglepetés jele. Sőt: izgalmas partnerrel maga a világ tűnik szórakoztatónak.