2016. január. 13. 13:48 hvg.hu Utolsó frissítés: 2016. január. 13. 13:48 Vállalkozás

Itt a belga kreatívok spermakampánya

Vészesen fogy a belga kreatívipar utánpótlása. A szakma igazi meghökkentő kampányt indytott a folyamat megállítására: spermakampányba kezdtek.

Sajátos módját választotta a szakmai utánpótlás növelésének a Creative Belgium érdekvédelmi szervezet: a legmenőbb kreatívok spermájukat ajánlották fel, ezzel is demonstrálva, hogy a fiatalok körében vészesen csökken a szakma népszerűsége. Annak ellenére, hogy a belgák halomra nyerik magukat a különböző kreatív versenyeken.

"Kis csepp ez nekem, de óriási csepp a belga kreativitásnak" – mondta a Kreatív szerint az Ad Babies kampány egyik szereplője.

További részleteket itt lehet olvasni

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?