A Huawei új luxusautója már a Maybachra és a Rolls-Royce-ra támad
A zászlóshajó kategóriás Maextro S800 a gyártó szerint nagyobb, mint a kínai autók 99,99 százaléka.
A zászlóshajó kategóriás Maextro S800 a gyártó szerint nagyobb, mint a kínai autók 99,99 százaléka.
A Lotus bejelentette, hogy korábbi terveivel ellentétben kitart a belső égésű motoros autók mellett.
A vadonatúj Nissan N7 egy közel 5 méter hosszú, tágas utasterű elektromos szedán.
A most debütált nyújtott tengelytávú Audi A5L a korábbi A4 igazi utódja.
Mint az egypetéjű ikrek, úgy hasonlítanak egymásra az új Mini Cooper elektromos és belsőégésű motoros változatai, pedig konkrétan kontinensnyi szakadék tátong közöttük. Kipróbáltuk őket, jövünk a tapasztalatokkal.
A 313-530 lóerős elektromos hajtású BYD Sealion 7 hajszálnyival 20 millió forint felett nyit hazánkban.
Az 1300 lóerős Yangwang U9 egy német tesztpályán bizonyította be, hogy képes megközelíteni a 400 km/h-s lélektani sebességhatárt.
A Great Wall Motors kétkerekű újdonságának tömege meghaladja a 450 kilogrammot.
Megérkezett a BMW X5 nyújtott tengelytávú változatának limitált szériás “mindent bele” verziója.
A legújabb külsőleg tölthető hibridek elektromos hatótávja villanyautó magasságokba emelkedhet.
A Chery szerint már nem kell sokat várnunk az első igazán komoly hatótávú tisztán elektromos kocsikra.
A Mercedes G-osztálynál is jelentősen nagyobb, nehezebb és erősebb új szabadidő-autó még a víz felszínén is képes úszni. Testközelből ismerkedtünk meg a BYD-génekkel rendelkező, közel 60 millió forintos Yangwang U8-cal.