Majdnem 30 ezer forinttal többet fizetnek a budapesti autósok a kötelező biztosításért, mint a vidékiek
Évi átlag 83,5 ezer forint vs. 53,6 ezer. Közben egy év alatt a kárráfordításoknál kétszer gyorsabban nőtt a kgfb-átlagdíj.
Évi átlag 83,5 ezer forint vs. 53,6 ezer. Közben egy év alatt a kárráfordításoknál kétszer gyorsabban nőtt a kgfb-átlagdíj.
Ez mintegy 30 százalékos megtakarítás az Insura.hu az év végi kgfb-kampány első hetét leíró adatai szerint.
A közúti közlekedési szabályok kisebb fokú megsértésének minősül, ha nincs biztosítás a rolleren, amelyikre kötelező lenne.
Tizenöt éve még milliók elfoglaltsága volt ilyenkor az ajánlatok böngészése.
Jóval az infláció fölött nőtt a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási díj – számolt a Magyar Nemzeti Bank.
A feleslegesen körülményes ügyintézés mellett persze a túlárazás a másik kézenfekvő módszere a biztosítóknak, akik egyelőre nem kapkodnak a rolleresekért.
Még a tavalyi inflációnál is nagyobbat nőtt a casco ára, a kötelező biztosításé viszont alig ment feljebb.
Több tucat autó kapott defektet vasárnap az M0–M5-ös autópályák találkozásánál. Kik számíthatnak közülük vajon kártérítésre, és mikor?
Az igazolást minden rolleresnek magánál kell tartania, bérlés esetén pedig a használónak kell meggyőződnie arról, hogy az adott járműre kötöttek-e kgfb-t.
Két nagy szereplő viszi el egyelőre a rolleresek kötelező biztosításait.
A mikromobilitási eszközökre még nincsenek KRESZ-szabályok, a velük kapcsolatos kockázatok java ismeretlen, ami meg ismert, nem mutat jól. A biztosítók ajánlatai jelenleg a néhány ezer forintostól a több százezresig szóródnak, ami a szabályok egyértelművé válásával jelentősen változhat, de csak kevés eséllyel hamarabb, mint jövő ilyenkor.
A jármű nettó tömege, illetve tervezési sebessége dönti el, hogy szükséges-e felelősségbiztosítást kötni.