Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#kampányköltések

Vállalkozás Fülöp István

Gattyán közel egymilliárdot költött listaáron két hónap alatt, őt csak a kormány és a CÖF körözte le

Lehet valódi üzenet nélkül is elképesztő összegeket költeni kampányra. Ezt mutatja Gattyán György szervezete, amely 888 millió forintot adott ki hagyományos médiafelületen megjelenő reklámokra a Kantar Media számítása szerint, és további 70 milliót égetett el Facebookon. Összesítettük a januári és februári költéseket.

Itthon HVG

Gattyán eddig többet költött hirdetésekre, mint az ellenzék

Az ellenzéki összefogás pártjai eddig szinte csak egymás legyőzésére vásároltak hirdetéseket, az előválasztás óta Márki-Zay Pétert magára hagyták. A közösségi médiában 82 százalékos fölényben van a Fidesz, és Gattyán György is többet költött az áprilisi választási üzenetekre, mint az ellenzék.

Itthon hvg.hu

Transparency: átláthatatlanok az önkormányzati választás kampányköltései

A Transparency International Magyarország (TI) szerint a kormány eddig csak szimbolikus lépéseket tett a párt- és kampányfinanszírozás rendbetételére. A szervezet közleményében azt írja, nyomon követi az önkormányzati választások kampányköltéseit és azonnali megoldást sürget a helyzet rendezésére.