Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#kampányköltés

Itthon hvg.hu

Négyszer annyit – bő kétmilliárdot – költött a Fidesz közösségi médiás hirdetésekre, mint az ellenfelei összesen

Facebook- és Google-hirdetésekre 2,1 milliárdot költött a kormányoldal a júniusi választást megelőző fél évben – számolta össze a Political Capital. Ez az összeg csak a közösségi médiás költés, és önmagában több, mint a 2022-es országgyűlési választásokon érvényes összes kampányköltés limitje.

Itthon Windisch Judit

"Alapvető szabályokat nem tartottak be" - A Jobbik vegzálásáról és a Momentum büntetéséről kérdeztük az ÁSZ-t

Nem az Állami Számvevőszék, hanem a jogszabály változott – mondja Holman Magdolna főtitkár arra, hogy sokak jelentős változást tapasztaltak a szervezet hozzáállásában a Jobbik 2017-es vizsgálatától kezdve. Holman Magdolna a pártpolitikai szerepet visszautasítja. Interjú Állami Számvevőszék főtitkárával.

Vállalkozás hvg.hu

Átverhette a Fidesz az ÁSZ-t a 2010-es kampánnyal

Simicska Lajos cége megdöbbentően olcsón számította meg a Fidesznek a plakáthelyeket 2010-ben. De ez még nem minden, a 24.hu birtokába jutott elszámolás szerint a későbbi kormánypárt a valós összeg egyharmadát jelentette az Állami Számvevőszék felé.