A vízipisztoly és az úszógumi mellé befér a kosárba a kerti medence is
A játékkereskedőknek is kiemelt szezon a vakáció-időszak.
A játékkereskedőknek is kiemelt szezon a vakáció-időszak.
Azzal együtt, hogy a játékpiac nagyot bukott, a Lego növelni tudta piaci részesedését, és tele van tőkével. Mint azt a cég vezetője a részvényeseknek és a sajtónak elmondta, új befektetéseket terveznek, egyúttal meglévő kapacitásaik, többek között magyarországi gyáruk fejlesztését.
A világ legnagyobb játékgyártójánál komoly célcsoportnak számítanak a felnőtt játékosok, amit mi sem mutat jobban, mint hogy egy élénk másodpiac, sőt, már Lego árutőzsde is létezik. Kókai Dávidot, a Lego-kockák kereskedelmére specializálódó WLWYB alapító-vezetőjét kérdeztük arról, mi is történhet a kockákkal az után, hogy a gyárban dobozba csomagolták őket.
A költségek növekedése és az ukrajnai háború is negatívan hatott a cég eredményére, de így is profitábilis maradt – számoltak be a cég vezetői.
Csekély hatása volt a járványnak a játékok kiskereskedelmi forgalmára, de arra, hogy miként vesszük meg őket, már annál nagyobb: egyre inkább az online térbe tevődik át a forgalom. Eközben a játékpiacon is globális trenddé válik a fenntarthatóság.
A digitális platformok és a felnőttek segítségével az ágazatnál is kétszer jobb eredményt ért el 2020-ban a Lego, amely egy szemmel látható változásra készül ettől az évtől.
A cég bemutatta éves eredményeit, mi is ott voltunk.
A kínai kormányzat új törvénye értelmében innentől még kevesebb idejük jut a 18 éven aluli kínai fiataloknak a videojátékokra.
A játékboltoknál a húsvét adja az egész éves forgalom 12 százalékát.
Kínában eddig is sajátos elvek mentén szabályozták a játékpiac működését, hamarosan azonban a korábbiaknál is sokkal szigorúbb intézkedések lépnek életbe.
A magyarországi szülők 40 százaléka ad ajándékot gyermekének gyereknap alkalmából, így a május végi időszak a közelgő foci-Eb miatt is Kánaánt jelent a játékpiac számára.
Fa, befőttes gumi és gemkapcsok felhasználásával készítette el a feltaláló a Rubik-kocka első prototípusát. Amikor a színek felkerültek a kockára, Rubik Ernő elérzékenyült, és azonnal tudta, hogy valami forradalmi született. A játék zajos sikere őt is meglepte. Üzletileg azonban nem is volt olyan homogén a Rubik-kocka sikertörténete - mint a Guardian cikkéből kiderül.