722 lóerő talán már elég lehet a kis élményautó BMW M2-ben
262 extra lóerővel és 350 Nm-nyi nyomatéktöbblettel támad napjaink egyik legizgalmasabb BMW-je.
262 extra lóerővel és 350 Nm-nyi nyomatéktöbblettel támad napjaink egyik legizgalmasabb BMW-je.
A Morgan bemutatta az egyedi hangulatú és pillekönnyű Plus Six roadster limitált szériás utolsó kivitelét.
A vadonatúj BMW M2 Coupé 30 Years Editionből stílusosan mindössze 30 példány készül.
Az Alpine A110 R Ultime a világ legdrágább négyhengeres személyautója.
Ezzel a szalonállapotú C-Klassével az elmúlt évtizedekben alig több, mint 2 ezer kilométert tettek csak meg.
Ez az igen alacsony építésű és meglehetősen széles újdonság csak és kizárólag az őszinte vezetési élményről szól.
A McLaren W1 kormányán csak két gomb található, az indítógomb a plafonra került, az ülések pedig egyetlen millimétert sem tologathatók.
Ez a keveset futott Pontiac Trans Am GTA képzeletben a 80-as évekbe repít vissza bennünket.
Agresszívabb megjelenést és nagyobb teljesítményt kapott a BMW M2.
Találtunk egy éppen új gazdára váró szalonállapotú Z3 M Coupét, mely egyenesen a 90-es évek végére repít vissza bennünket.
Még egy S-Klasse esetében sem feltétlenül mindenki tart igényt luxustól tocsogó utastérre és pazarlóan erős motorra.
Ebből a V16-os motorral szerelt szupersportkocsiból mindössze kilenc példány készült.