Élményautózás kimaxolva: megnéztük a legújabb Porsche 911 GT3-at
A kétféle aero csomaggal és kétféle váltóval rendelhető új Porsche 911 GT3 egy szuperkönnyű szívómotoros hátsókerék-hajtású adrenalinbomba.
A kétféle aero csomaggal és kétféle váltóval rendelhető új Porsche 911 GT3 egy szuperkönnyű szívómotoros hátsókerék-hajtású adrenalinbomba.
A 400 lóerőnél erősebb Brabus E6.0 három étvized múltán is komoly tekintélyt parancsol.
A lényegre, a vezetési élményre fókuszáló új Porsche 911 Carrera T 60 millió forint feletti alapáron nyit hazánkban.
Az egyik legizgalmasabb Porsche új verziója változatlan teljesítménnyel, csökkentett nyomatékkal és még jobb vezetési élménnyel támad.
A régi vágású SSC Ultimate Aero TT hipersportkocsi vezetése nem igazán ajánlott kezdő sofőrök számára.
A BMW M2 6 hengeres biturbó benzinmotorjában a jelek szerint bőven akad még rejtett tartalék.
A 800 lóerős, kompresszoros V8-assal szerelt über Mustangot már javában tesztelik a Nordschleifén.
Vázoljuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a hetedik generációs Ford Mustang, mely 2024-ben sem szakít a régi bevált recepttel: karakteres V8-as erőforrásának hibridizációtól mentes őszinte ereje csak és kizárólag a hátsó gumikat gyilkolja.
A Pagani Utopia vadonatúj roadster verziójának különlegessége, hogy egyetlen grammal sem nehezebb a kupé változatnál.
Az erősen limitált szériás legújabb 911-es restomodnak alaposan megkérik az árát.
Ez a Mercedes-Benz 300 CE-24 egészen a 90-es évek elejére tekeri vissza az idő kerekét.
A hibrid hajtásláncú megújult Porsche 911 GTS erősebb, gyorsabb, nehezebb és drágább az elődjénél.