Az erősen limitált szériás legújabb 911-es restomodnak alaposan megkérik az árát.
A Porsche 911 restomodok mostanság virágkorukat élik – íme a legújabb ilyen modell a Thornley Kelham műhelyéből:
A szuperkönnyű régi 911-esre épülő, alumíniumból és karbonszálas anyagból készített elemeket gazdagon felvonultató újdonság elöl 11,2, hátul pedig nem kevesebb, mint 21,4 centiméteres szélesítést kapott, és a diszkrét kis kacsafarok mellett sem mehetünk el szó nélkül.
A Recaro kagylóüléseket és Momo Prototipo sportkormányt felvonultató járgány alapára 750 ezer dollár, vagyis átszámítva mintegy 270 millió forint.
Ezen összeg ellenében egy a 993-as sorozatú 911-esből származó kézzel összeszerelt 3,8 literes 6 hengeres boxermotort kapunk. A 8000-es maximális fordulatszámú szívó erőforrás 390 lóereje mellé 393 Nm-es nyomaték társul.
Aki hajlandó egy kicsit mélyebben belenyúlni a pénztárcájába, az 400 lóerős 4 literes motorral, illetve akár 10 000-ig elforgatható 3,8 literes egységgel is megrendelheti a Porschét. Az összes kivitel kéziváltós és hátsókerék-hajtású.
Az opciós listán továbbá olyan elemek találhatók, mint például az adaptív sportfutómű, a karbonkerámia fék, illetve a Michelin Cup 2 gumi.
A Thornley Kelham 25 példányt tervez az idő kerekét látványos és izgalmas formában visszatekerő restomodból.