Az egyik legizgalmasabb Porsche új verziója változatlan teljesítménnyel, csökkentett nyomatékkal és még jobb vezetési élménnyel támad.
A Porsche nemrégiben mutatta be a 911-es sportkocsi aktuális generációjának felfrissített változatát, mely a típus rajongóinak legnagyobb bánatára már egyszerűen gombnyomással indítható.
Most azonban itt a széria egyik legsportosabb modelljének, a 911 GT3-nak a faceliftes verziója, melybe visszatért az elforgatható slusszkulcsot formázó indítási megoldás:
Első blikkre nehezen különböztethető meg egymástól a kifutó és az új GT3, mindenesetre az új mátrix LED fényszórókról és a finomított aerodinamikai csomagról a hozzáértők be tudják azonosítani a legfrissebb változatot.
A nagy hátsó légterelős normál, illetve hátsó szárny nélküli Touring változatokban debütált 911 GT3 4 literes 6 hengeres szívó boxermotorját némileg továbbfejlesztették, és csökkentették a károsanyag-kibocsátását.
Az 510 lóerős teljesítmény változatlan maradt, a csúcsnyomaték viszont 470-ről 450 Nm-re csökkent, de a rövidebb végáttételű hatfokozatú kézi-, illetve hétfokozatú duplakuplungos automata váltó miatt a gyorsulás továbbra is brutális.
A 9000-es maximális fordulatszámú motorral felvértezett hátsókerék-hajtású sportkocsi kiviteltől függően 3,4-3,9 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet, a végsebesség pedig 311-314 km/h magasságában alakul.
Említést érdemel továbbá az opcionális hátsó üléssor, a szuperkönnyű lítium-ion akkumulátor, a magnéziumfelni, a szupersportos Weissach csomag, illetve az alig 1420 kilogrammos tömeg.
A 20-21 colos kerekekkel szerelt, továbbfejlesztett futóműves és optimalizált kormányzású új Porsche 911 GT3 az év végétől lesz rendelhető.