Élményautózás kimaxolva: megnéztük a legújabb Porsche 911 GT3-at
A kétféle aero csomaggal és kétféle váltóval rendelhető új Porsche 911 GT3 egy szuperkönnyű szívómotoros hátsókerék-hajtású adrenalinbomba.
A kétféle aero csomaggal és kétféle váltóval rendelhető új Porsche 911 GT3 egy szuperkönnyű szívómotoros hátsókerék-hajtású adrenalinbomba.
Az egyik legizgalmasabb Porsche új verziója változatlan teljesítménnyel, csökkentett nyomatékkal és még jobb vezetési élménnyel támad.
A Ruf roadster újdonságával történő autózás előtt nem árt bukósisakot húzni a fejünkre.
Mutatjuk, hogy szakavatott kezekben milyen szépen muzsikál a legizgalmasabb 911-es.
Kicsit könnyebb, némileg erősebb és sokkal drágább, mint egy M4 Competition. Igen, ez az új M4 CSL, mely erősen limitált szériás bajor sportkupéból néhány példány Magyarországra is érkezett – jövünk minden részlettel.
A nemrég debütált 911 GT3 RS több mint 10 másodpercet vert a Zöld Pokolban a 911 GT3-ra.
Immár hazánkban is rendelhető a Porsche 911 valaha készült legsportosabb változata.
A fedélzeti kamerás felvétel tanúsága szerint erőhiányban egyáltalán nem szenved a turbó nélküli magas fordulatszámú motorral szerelt aktuális GT3.
Nem a legerősebb, és egyenesben sem feltétlenül a leggyorsabb a Porsche aerodinamikailag végletekig optimalizált újdonsága, de a kanyarokban verhetetlen.
Nem sokkal a hivatalos leleplezés már most rápillanthatunk az új Porsche 911 GT3 RS-re.
Érkezőben a 911 GT3 RS, mely a hagyományoknak megfelelően magas fordulatszámú szívómotorral, hátsókerék-meghajtással és alacsony tömeggel támad.
Az újdonság kőkemény másodpercekkel veri a Nordschleifén a már amúgy sem lassú 911 GT3-at.