Visszatért az elfordítható slusszkulcs a szupergyors új Porsche 911 GT3-ba
Az egyik legizgalmasabb Porsche új verziója változatlan teljesítménnyel, csökkentett nyomatékkal és még jobb vezetési élménnyel támad.
Az egyik legizgalmasabb Porsche új verziója változatlan teljesítménnyel, csökkentett nyomatékkal és még jobb vezetési élménnyel támad.
A Ruf roadster újdonságával történő autózás előtt nem árt bukósisakot húzni a fejünkre.
Mutatjuk, hogy szakavatott kezekben milyen szépen muzsikál a legizgalmasabb 911-es.
Kicsit könnyebb, némileg erősebb és sokkal drágább, mint egy M4 Competition. Igen, ez az új M4 CSL, mely erősen limitált szériás bajor sportkupéból néhány példány Magyarországra is érkezett – jövünk minden részlettel.
A nemrég debütált 911 GT3 RS több mint 10 másodpercet vert a Zöld Pokolban a 911 GT3-ra.
Immár hazánkban is rendelhető a Porsche 911 valaha készült legsportosabb változata.
A fedélzeti kamerás felvétel tanúsága szerint erőhiányban egyáltalán nem szenved a turbó nélküli magas fordulatszámú motorral szerelt aktuális GT3.
Nem a legerősebb, és egyenesben sem feltétlenül a leggyorsabb a Porsche aerodinamikailag végletekig optimalizált újdonsága, de a kanyarokban verhetetlen.
Nem sokkal a hivatalos leleplezés már most rápillanthatunk az új Porsche 911 GT3 RS-re.
Érkezőben a 911 GT3 RS, mely a hagyományoknak megfelelően magas fordulatszámú szívómotorral, hátsókerék-meghajtással és alacsony tömeggel támad.
Az újdonság kőkemény másodpercekkel veri a Nordschleifén a már amúgy sem lassú 911 GT3-at.
A magas fordulatszámú szívómotorhoz nem nyúltak hozzá a fejlesztők, emiatt azonban vélhetően kevesen ejtenek könnyeket.