Itt egy kínai hiperautó, ami 1,9 mp alatt éri el a százas tempót
Négy villanymotor hajtja majd.
Négy villanymotor hajtja majd.
Ideje volt már, hogy megérkezzen a LaFerrari utódja.
A McLaren W1 kormányán csak két gomb található, az indítógomb a plafonra került, az ülések pedig egyetlen millimétert sem tologathatók.
A Bugatti Chiron első lámpáinak alaposan megkérik az árát.
A Rimac a közeljövőben egy minden korábbinál potensebb egyszemélyes sportautóval fog előrukkolni.
A 0-ról 200-ra 4,38 másodperc alatt felpattanó Rimac Nevera R az alapmodellénél nagyobb teljesítménnyel és új aerodinamikai csomaggal bír.
Az 1000 lóerőnél jóval erősebb Naran mozgatásáról egy elektromos rásegítés nélküli őszinte biturbó V8-as benzinmotor gondoskodik.
A zágrábi központú Rimac hamarosan egy újabb hiperautóval fog előrukkolni.
A Koengisegg első négyszemélyes modellje az eredeti tervektől eltérően nem 3 hengeres motorral kerül forgalomba.
Míg legendás elődjét számos egymástól igen eltérő motorral szerelték, addig a vadonatúj Mercedes One-Eleven tisztán villannyal és retró húrokat megpengetve repít előre és picit vissza az időben. Rögtön azt is vázoljuk, hogy miért van négy helyett nyolc kereke.
A közel 2000 lóerős limitált szériás Rimac Nevera a gyártó fennállása 15. évfordulójának állít emléket.
Az egyetlen példányban készült Chimera petrolhead génjei az Agera RS-ből, a Jeskóból és a CC850-ből származnak.