A McLaren W1 kormányán csak két gomb található, az indítógomb a plafonra került, az ülések pedig egyetlen millimétert sem tologathatók.
A McLaren a napokban leplezte le vadonatúj hipersportkocsiját, az általunk már részletesen bemutatott 1275 lóerős W1-et, mely alig 1399 kilogramm tömegű hátsókerék-hajtású hibridnek elegendő 5,8 másodperc ahhoz, hogy álló helyzetből felgyorsítson 200 km/h-ra.

A McLaren W1 tele van különleges megoldásokkal, mint amilyen például az adaptív sportfutómű, melynek több eleme is 3D-nyomtatással készül, így ezek a fém alkatrészek úgy lehetnek rendkívül könnyűek, hogy közben elképesztően merevek maradnak.

A légellenállás csökkentése jegyében a mérnökök 3 fokkal megdöntötték a vadonatúj 4 literes biturbó V8-as benzinmotort, melynek maximális percenkénti fordulatszáma a korábbi 8500 helyett immár 9200.
Az elődmodell P1-től eltérően az automata váltó már nem hét, hanem már nyolcfokozattal bír, és hátramenetet kapcsolva minden esetben elektromos módban tolat a 2 kilométeres villanyhatótávú W1.
A kormányon mindössze két gomb található, melyek révén az E-Boost és a DRS funkciók érhetők el. Az indítógomb a Race mód kapcsolójával és az elektromos ablakemelő gombjaival együtt a plafonra került.


A tömeg minimalizása jegyében a lehajtható napellenzők mindössze 2,74 milliméter vastagok, és karbonszálas anyagból készülnek.
Az ülések fixek, a sofőr a pedálsor mozgatásával állíthatja méretre az autót – a fejlesztők szerint ennek köszönhetően 7 centiméterrel rövidebb lehet az autó, melynek hátsó légterelője adott esetben 30 centiméterrel kitolódik hátrafelé.
Az abszolút csúcstechnológiának persze alaposan megkérik az árát: a 399 példányban készülő és már jó előre sold out McLaren W1 900 millió forintba kerül.




