Öt év után végre elkészült a brit márka első igazi plugin hibridje, melyből 999 példányt terveznek gyártani.
Az Aston Martin 2019 márciusában a Genfi Autószalonon mutatta be a non-plus-ultra kategóriás 1155 lóerős V12-es Valkyrie alá pozicionált AM-RB 003-as szupersportkocsit, melynek most Valhalla néven debütált a jelentősen átalakított, sorozatgyártásra érett végleges változata.
Az eredetileg tervezett saját fejlesztésű 3 literes biturbó V6-os motor helyét átvette egy Mercedes-AMG eredetű 4 literes biturbó V8-as egység, melynek teljesítménye nem kevesebb, mint 828 lóerő.
Ehhez hozzájön még a triplamotoros plugin hibrid rendszer produkciója, a végeredmény pedig 1079 lóerő, illetve 1100 Nm.
Elektromos módban csak az első kerekek hajtottak, ez esetben maximum 140-es tempóval legfeljebb 14 kilométert képes megtenni a Valhalla.
A 2,5 másodperces 0–100-as gyorsulású sportkocsi végsebessége 350 km/h.
A nyolcfokozatú duplakuplungos automata váltóval felvértezett újdonság mindössze 1655 kilogrammot nyom a mérlegen, az aktív hátsó légterelős egyedi aerodinamikai csomag pedig 240-es tempónál 600 kilogrammos leszorítóerőt állít elő.
A típusspecifikus Michelin Pilot Sport Cup 2 gumikkal szerelt Valhalla árát egyelőre nem fedték fel, azt viszont elárulták, hogy 999 darabot terveznek gyártani a kocsiból.