2208 kilométert ment egy feltöltéssel ez a kínai hibrid: mintha elment volna Budapestről Milánóba és vissza
Jelenleg ez az autó a hibridek közt a hatótávrekorder.
Jelenleg ez az autó a hibridek közt a hatótávrekorder.
Ugyanakkor hibrid és hibrid között elég nagy különbség lehet.
Egyre több észak-amerikai és európai autógyár fejleszt olyan, konnektorból tölthető hibrideket, amelyeket az elektromos üzemmód mellett nem belső égésű motorokkal, hanem hidrogénüzemanyag-cellákkal hajtanak. Annak ellenére jelennek meg ezek az új hibridek, hogy egyelőre drága az üzemanyag.
Egyelőre lejjebb mentek az árak.
A zöld rendszám és a kapcsolódó kedvezmények megvonása a konnektoros hibridektől nemcsak Magyarországon van napirenden, és a cikkünkben megszólaló szakértő szerint szakmailag is támogatható.
Repülnek a hibridek a bajnokságból.
Szokatlan első rész és hibridhajtás talán a két legfontosabb jellemző.
Míg Katarina Barley szerint a magyar hatóságok először édesgetik, majd megkopasztják a német cégeket, a külügyminiszter állítja: nem sikerült megingatni a németek bizalmát.
Az elektromobilitás meredeken felfelé ívelő szakasz elejére érkezett. A tisztán villanyautók mellett a hibrideknek is van létjogosultságuk, és sokan akadnak, akik a hidrogéncellás változatra esküsznek.
Egyre többen tartják divatosnak a környezettudatos közlekedési formákat.
A konnektorról is tölthető hibridek jóval több szén-dioxidot bocsátanak ki, mint amennyit a gyártók hivatalos méréseikben állítanak, derült ki kutatók által a való életben elvégzett tesztek során.