Már idén szalagátvágást ígérnek az M44-esen
A Tiszakürt-Kondoros szakasz még idén elkészül, Békéscsabáig pedig jövőre ér el a gyorsforgalmi, ígérik.
A Tiszakürt-Kondoros szakasz még idén elkészül, Békéscsabáig pedig jövőre ér el a gyorsforgalmi, ígérik.
Újabb szakasszal bővült a megyei jogú városokat érintő útépítő program.
Még ha, ilyen is történik valakivel, hogy elfelejt matricát venni, akkor se csináljon ilyet. Főleg, hogy egy órán belül még büntetés nélkül lehet pótolni a matricát.
A felújítási sorban felére vágták a költségeket a jövő évi költségvetésben. 20 milliárd jut majd az idei 40 milliárd helyett. Az új utak építése viszont felpörög jövőre.
Letették az első gyorsút, az R67-es út alapkövét. Az ilyen utakat új típusú tábla jelzi majd.
A tervek szerint néhány év múlva villámgyorsan el lehet majd jutni az északi városból az M1-es autópályához.
Az első Balatonszentgyörgy térségében épül és kétszer kétsávos utat jelent, amolyan fapados sztrádaként.
Lendületet vett a gyorsutak építése, a Salgótarjánba vezetőn már dolgoznak, a kaposvári közbeszerzési pályázata pedig a napokban jelent meg – közölte a Világgazdaság.
Megjelent a legfrissebb Magyar Közlönyben az úgynevezett gyorsutakat legalizáló kormányhatározat. A nemzeti fejlesztési miniszternek kell gondoskodnia arról, hogy a mérnökszakma és az autóklub által veszélyesnek tartott úttípus a lehető legkevesebb kockázattal épüljön meg és működjön.
Lionel Messi két év börtönt is kaphat adócsalásért. Orbánék a hónap végére eltakarítják az akadályokat a gyorsút építése elől, hogy mire elkészülnek vele, elférjen rajta majd minden ingyen képzett hazai kamionos. Tovább mélyült a dízelbotrány, megtépték az Air France menedzsmentjét a tüntetők, és mindeközben az állam azért vonul ki a mezőgazdaságból - mondta Lázár János a mezőgazdasági bizottság ülésén - mert az „senkinek nem hiányzik, hogy az állam szétlopja a vagyont". Heti gazdasági összefoglalónk.
A Magyar Autóklub nagyon örül annak, hogy a kormány fejleszti az úthálózatot, de szerintük a tervezett 2x2 sávos utakat nem szabad gyorsútnak minősíteni.
Csakis a miniszterelnöki ígéretek miatt rukkolt elő a „gyorsút” tervével a fejlesztési tárca – derül ki a hvg.hu birtokába jutott előkészítő anyagból. Szakmai érv nincs az új hibrid, a főútba oltott autóút bevezetése mellett, sőt. Ott is lesz gyorsút, ahol van ugyan kockázat, de alacsony az előrejelzett forgalom. Gyorsút lesz az elképzelések szerint az M7-es és Kaposvár, az M1-es és Pápa közötti szakaszon, Vásárosnamény és Záhony, illetve Beregdaróc között.