Biztonsági réseket találtak a Skoda autóiban, idegenek távolról követhették is a kocsikat
Összesen több mint 1,4 millió jármű fedélzeti rendszereiben lehet ott több, nemrégiben azonosított sebezhetőség, de van egy jó hír is.
Összesen több mint 1,4 millió jármű fedélzeti rendszereiben lehet ott több, nemrégiben azonosított sebezhetőség, de van egy jó hír is.
Ugyan még egy autóban sem található meg, az LG szerint érdemes alaposan megnézni: a vállalatnál úgy számolnak, hogy a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb elképzelése az autózás jövőjét mutatja be.
Az ígéret alapján semmi nem jelent akadályt az Intel új, autókba szánt GPU-jának, mely a fedélzeti rendszerek meghajtása mellett akár a legkomolyabb játékokat is viszi.
Két évet élt a Steam játékplatform a Tesla autóiban, a jövőben ugyanis hiába keresik majd a vásárlók az új Model S és X autókban a játékplatformot.
Komoly fejlesztés jöhet az autókba rövidesen, már készülhet az a mesterséges intelligencia, ami mindent behálózhat a járművekben.
A rendőrök, a biztosítók, a szerelők, a gyártók és a tulajdonosok is örülnének, ha minél több adatot ki lehetne nyerni a kocsik fedélzeti számítógépeiből, de a rendszerek összekapcsolása adatvédelmi aggályokat vet fel. Az autós feketedobozok viszont már karnyújtásnyira vannak.
Érdekes kutatást végzett az Apple egyik fejlesztője, aki nem a mai telefonokat, hanem töltőik képességeit hasonlította az Apollo-missziók által használt fedélzeti számítógép teljesítményéhez.
A nagy értékű személyautókkal minden korábbinál egyszerűbb lesz a rossz hírű környékek elkerülése.
Ma már enyhén megmosolyogtató, hogy 30 évvel ezelőtt milyen érintőpanel nyitott új fejezetet az autók fedélzeti számítógépeinek történetében.