Túl nagyok és nehezek a SUV-ok, már az EuroNCAP is aggódik
A törésteszteket készítő szervezet által górcső alá vett tizenegy autóból már csak három könnyebb 2 tonnánál.
A törésteszteket készítő szervezet által górcső alá vett tizenegy autóból már csak három könnyebb 2 tonnánál.
A cég műszaki központjában naponta akár öt töréstesztet is végeznek.
A Tesla és a távol-keleti márkák mutatják az utat most az ütközésvédelemben.
A független európai szervezetként működő EuroNCAP 2020-ban jóval kevesebb autó töréstesztjét végezte el, mint az elmúlt években. A mennyiséggel ellentétes irányban változott a minőség: az eddigieknél jóval szigorúbb szempontok alapján pontozták a modelleket, ami azt is jelenti, hogy a most 5 csillagot szerzett autók még a 2019-es legjobbaknál is biztonságosabbak lehetnek.
Talán bele sem gondolunk, hogy egy furgonban hátulról mekkora veszély jöhet.
Nagyon erős lett a biztonságos autók mezőnye 2019-ben, a független európai szervezetként működő EuroNCAP összesen 59 autó töréstesztjét végezte el idén, és ebből 41 modell kapta meg a maximális, öt csillagos értékelést. Jó hír, hogy három csillagnál rosszabbra egyetlen autót sem értékelt a szervezet.
Hamarosan minden új autóban kötelező lesz az összes ülésen övhasználatra figyelmeztető rendszer.
A Fiat Punto egyike azoknak a ma is újonnan kapható autóknak, amelyek meglehetősen elavult modellnek számítanak. Mindennek ellenére 9 milliós eladott darabszámával, komoly rangja lesz a Fiat történetében.
Majdnem négy hónapot kellett várni arra, hogy a független európai szervezet, azaz az EuroNCAP közzétegye 2018 első töréstesztjét. Igaz, az eredményt már a szigorúbb feltételek alapján számolták ki.
A független európai szervezetként működő EuroNCAP mostantól még szigorúbban figyeli az autók biztonságát, ami sok kerékpáros életét mentheti meg.
Jó tudni, hogy a modern autók milyen komoly védelmet biztosítanak egy esetleges ütközés esetén. Mutatjuk, hogy hogyan törnek az eminensek.
A független európai szervezetként működő EuroNCAP idén is szorgosan törte az új autókat, hogy kiderüljön, melyek a leginkább és a legkevésbé biztonságos járművek. Először kapott egy kocsi nulla csillagot a törésteszten, viszont rengeteg modellnek jött össze az ötcsillagos értékelés. És nagyon nem mindegy, hogy az alap biztonsági rendszert, vagy a kiegészítő biztonsági csomagot választjuk.