Akár tíz év börtönt kaphat az Audi volt vezetője
A dízelbotrány kulcsfigurájaként hosszú börtönbüntetés vár rá, amit csak teljes beismerő vallomás esetén függeszthetnek fel.
A dízelbotrány kulcsfigurájaként hosszú börtönbüntetés vár rá, amit csak teljes beismerő vallomás esetén függeszthetnek fel.
Nehéz számontartani, a dízelbotrányok hányadik fejezeténél tartunk, de úgy tűnik, még mindig esnek ki csontvázak az autógyárak szekrényéből. Miért vették elő megint a Suzukit?
Mostantól autónként akár 30 ezer eurós bírságot is kiszabhat egy nemzeti hatóság egy autógyártóra, ha az megsérti a típusjóváhagyási jogszabályokat, például az autója károsanyag-kibocsátása a valóságban magasabb az engedélyezettnél.
A francia márka felső vezetése úgy döntött, a következő generációs Clio nem kap RS változatot, aminek az oka a fogyasztása miatti büntetések.
Ontják az autógyárak az autókat, de nem tudják átvetetni őket a szigorúbb emissziós vizsgálatok miatt és a dízelbotrány kezelése miatt.
A müncheni ügyészek attól tartottak, hogy Rupert Stadler esetleg bizonyítékokat tüntet el.
Úgy tűnik, tovább ássák a dízelek sírját.
A márka háromliteres dízelmotorú Cayenne-jeire jelenleg is érvényben van az árusítási tilalom Németországban károsanyag-kibocsátást manipuláló szoftverek miatt. Ám használt autóként üzembe helyezve őket már más a helyzet.
Cáfolta a Renault, hogy olyan szoftvert tett dízelmotoros modelljeibe, amivel befolyásolhatta a mutatott emissziós értékeket a teszteken. A Libératon című napilap szerint ez történt.
Több ezer visszavett német dízelautó várja sorsát gyűjtőhelyekre leparkolva.
A francia hatóságok vizsgálatot folytatnak a Renault ellen a dízelmotorok emissziós értékei meghamisításának gyanújával – értesült pénteken párizsi ügyészségi forrásból a Reuters hírügynökség.