2025-ben rekordmértékben nőhet a plug-in- és villanyautó-piac
Európa, a világ második legnagyobb elektromosjármű-piaca visszatér az eladások növekedéséhez – jósolja egy kutatócég.
Európa, a világ második legnagyobb elektromosjármű-piaca visszatér az eladások növekedéséhez – jósolja egy kutatócég.
Kevesebb tiszta hajtás kell. A VW már le is fújta, hogy elektromos autót vigyen az USA-ba.
A kihívásokkal teli tavalyi évet követően idén többek közt az új Cooper Mini kabrió és az Aceman villanyautó sportos JCW kivitele pörgetheti fel a brit márka hazai eladásait.
A miniszter Von der Leyen bizottsági elnök nyakába varr egy olyan intézkedést, amit a tagállami kormányokat tömörítő tanács is jóváhagyott. Szijjártó szerint a kínai e-autókra bevezetett védővám nem szolgálhatja az EU-országok érdekét, mert a tanácsi szavazáson sokan tartózkodtak.
A jövő tavaszig nyitva álló keretösszeg több mint fele még bent van, az Energiaügyi Minisztérium ezért is módosíthatta az igénylés szabályait.
Az egyeztetéseket az uniós kereskedelmi biztos kezdeményezte.
Azok után, hogy az Európai Unió büntetővámokat vetett ki a Kínában gyártott elektromos autókra, Peking célzott megtorló intézkedésekkel reagálhat. Végigvesszük, milyen ellenintézkedésekre lehet számítani, és mi lehet ezekkel Kína célja.
Egymásnak ment a SPAR és a kormány; kiszámolták, hogy öt foglalkozásból négyben nem követték a bérek tavaly az inflációt; újra a 400-as szintet közelítette a forint. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
Könnyebb böngészés és utazástervezés, valamint az elektromos autók töltöttségével kapcsolatos kalkuláció – új funkciókat hoz az autókba a Google.
A nehézkes engedélyeztetési folyamatok mellett az is gátolja a telepítéseket, hogy az unió energiahálózata túl régi, és nincs felkészülve a plusz terhelésre.
A gyártó továbbra is elkötelezett az elektromos járművek iránt, de ezek nyereségességét egyre jobban felemészti a piaci verseny.
A három nagyvállalat, a Ford, a General Motors és a Stellantis csillagászati profitot vágott zsebre, miközben a dolgozóknak kevés jutott. A szakszervezet vezetője egy kongresszusi képviselővel együtt nyílt levélben fordult az amerikai közvéleményhez, hogy megindokolja a sztrájkot, amely megbéníthatja az amerikai autóipart, de egyelőre csak egy-egy Ford, General Motors és Stellantis gyárban szüntették be a munkát.