Szigorítana az EU, és csak villanyautók kaphatnának cégautós kedvezményeket
Az új autók hatvan százaléka céges az Unióban, nagy változást hozna a lépés a piacon.
Az új autók hatvan százaléka céges az Unióban, nagy változást hozna a lépés a piacon.
A gyors elektromos átállás öncsonkításra kényszerítette az európai autóipart, ráadásul a kínai gyártóknak kedvez, akik kézben tartják az akkumulátoripari technológiát és a nyersanyagokat is – mondja Várkonyi Gábor autópiaci szakember. Interjú.
Egy olyan piacon, ahol egy hónapban közel 1,8 millió személyautó került forgalomba.
Uniós szinten kellene támogatni az elektromosautók vásárlását, beleértve a használt járművekét. A nemzetgazdasági miniszter a jelek szerint attól tart, hogy állami támogatások híján nem lesz elég kereslet a magyarországi akkugyárak termékeire.
A speciális kártyával indítható töltőpontok egyenként 316 amper teljesítményűek.
Engedhet az autógyártók nyomásának és Trump ellenkampányának, amit az elektromos autókkal szemben folytat.
A nehézkes engedélyeztetési folyamatok mellett az is gátolja a telepítéseket, hogy az unió energiahálózata túl régi, és nincs felkészülve a plusz terhelésre.
A mai műsorban arról beszélgetünk, hogy milyen technológiai fejlesztésekkel tehető érthetőbbé, vonzóbbá az elektromobilitás. Vajon milyen lesz a jövő autózása, hogyan kapcsolódik az elektromobilitás a holdra szálláshoz, mikor készült az első elektromos autó vagy épp milyen szerepe lehet egy speciális, innovációs rendezvénytérnek az általános edukációban? Többek között ezekről is kérdeztük Basilides Jánost, a Porsche Hungaria MOON üzletágának vezetőjét.
Felpörgeti az elektromobilitás kiszolgálását a német kormányzat.
Inkább az alternatív üzemanyagokat kellene fejleszteni, az elektromos autók ideje még nem jött el.
2035-től már nem lehet új benzines és dízeles autókat értékesíteni az EU-ban, így az eddiginél is gyorsabban terjedhetnek el az elektromos autók. Utánajártunk annak, hogy hol tart most az e-autózás széles körű elterjedéséhez vezető úton Magyarország.