Bemutatót tartottak a kínai repülő autóval, aminek a kabintere emelkedik a magasba
Előbb-utóbb vissza kell menni az aljáért is, vagy az önállóan hazamegy? Ha nem, akkor utána megint együtt araszolhatnak a dugóban.
Előbb-utóbb vissza kell menni az aljáért is, vagy az önállóan hazamegy? Ha nem, akkor utána megint együtt araszolhatnak a dugóban.
Komoly előrelépést hozhat a még eleve csak a szárnyait bontogató légitaxizásban, ha az akkumulátorok helyett hidrogén hajtja a járművet – ezt próbálta most ki az egyik ilyen cég, a jelek szerint eredményesen.
Fantáziát látnak az ötletben, hogy az autók helyett légi taxik ingázzanak a városokban.
A Hexa személyi légitaxi így is sikeres lehet olyan helyeken mint Tokió.
Ezeknek az elektromos kis repülő szerkezetnek a környezeti zajterhelése jóval kisebb, mint egy hagyományos helikopternek.
Több szempontból is különleges az AMSL Aero repülő autója, melyet a sürgősségi orvosi ellátás mellett számos más területen alkalmaznának.
A Switchblade nevű szerkezet a nevéhez méltóan pillangókésszerűen hajtogatja magát autóból repülővé.
Egy koreai startup közösségi közlekedésként képzeli el a jövőbeli taxizást, különleges járművükben ugyanis többen, akár heten is ülhetnek.
A brit Vertical Aerospace által kifelesztett VX4 most emelkedett először úgy levegőbe, hogy a pilóta ott ült a fedélzeten. Igaz, egyelőre csak 1 méteres magasságba, és csupán 10 percet repült.
A Ryse Aerotech 62 millió forintért árulhatja majd az egyszemélyes utasszállítóját, a Recont.
Tomasz Patan a cége által fejlesztett One-nal szállt fel. Az útja 90 százalékkal tartott rövidebb ideig, mintha autóval ment volna.