Majdnem 600 millióért szereltet beléptetőkapukat a közmédia
A nyomásérzékelős szerkezetek az épület hat bejáratához kerülnek.
A nyomásérzékelős szerkezetek az épület hat bejáratához kerülnek.
Ráadásul az sem biztos, hogy működőképes lesz a rendszer, állítják azok, akik rálátnak a fejlesztésre.
Vasárnaptól automatikusan nyílnak majd a Deák Ferenc térre telepített beléptetőkapuk. Ez még mindig csak a próbaüzem, a jegyet, bérletet továbbra is fel kell mutatni a biztonságiaknak.
Egyelőre nyitva lesznek, aztán az ellenőrök nyitogatják majd.
Nemsokára az utasok is láthatják az első jelét annak, hogy végre elkezdték kiépíteni a RIGO nevű elektronikus jegyrendszerhez szükséges infrastruktúrát Budapesten.
Úgy tűnik, idén valóban lesznek látható jelei annak, hogy több év csúszás után végre elkezdik kiépíteni Budapesten az elektronikus jegyrendszer alapjait. Többféle verzió volt már az indulásról, a hétfői Világgazdaság 2018-as, fokozatos startról ír.
Júliustól csak érvényes jeggyel lehet belépni a nemzetközi vonatok peronjára és fémkereső kapuk is lesznek.
Teszteli és tanítja a rendszer használatát a Budapesti Közlekedési Központ.
Idén ősszel kezdenék tesztelni Budapesten az elektronikus jegyrendszert a BKV-dolgozók szabadjegyével, de a Népszabadság szerint erről egyelőre senki sem szólt nekik. A lap hétfői számában azt írják: az úgynevezett pilotprojektet már meg kellett volna kezdeni, hogy tartani tudják a szerződésben vállalt határidőt.
A stadionbeléptető-rendszer az Orbán-kormány egyik leglátványosabb mutyigyanús ügylete volt: több, mint 4 milliárdot fizettetett ki Deutsch Tamás sportminiszter a T-Systems Dataware Kft.-nek úgy, hogy a stadionokat csak később akarták rendbe tenni hozzá. A stadionrekonstrukció elakadt, az eszközök elvaultak, és feltehetően még ma is raktárakban porosodnak.
Négyféle különböző beléptetőkapu tesztelését kezdte meg a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a 3-as metró Corvin-negyed megállójánál.