Először előzték meg a hibridek a benzines autók eladásait Európában
Ugyanakkor hibrid és hibrid között elég nagy különbség lehet.
Ugyanakkor hibrid és hibrid között elég nagy különbség lehet.
Akár hatszáz napra elegendő készlet ragadt bent.
Nem csoda, hogy bajban vannak a gyártók.
A kínaiak csak hagyományos hajtású járműveket nem is árusítanak.
Kínán kívül egyébként is úgy látja a legtöbb autóipari cég vezetője, hogy nem megy jól az iparáguk.
A Teslától a Mercedes C-osztályig – elég változatos a lista.
A kisebb városi autók helyét is gyakorlatilag átvették a kompakt crossoverek és szabadidő-autók.
Elképesztő ütemben futottak fel a gyártó kompakt szabadidő-autójának eladásai.
Még úgy is, hogy egyre több embernek van autója.
Igencsak magához tért az újautó-piac, leszámítva például Magyarországot.
Az elektromos járművek globális eladása 49 százalékkal nőtt az idei első fél évben.
Határozottabb fellépést hirdetett az EU a kínai autók ellen, miközben a legnagyobb német márkák például nagyon függnek a távol-keleti piactól, így aztán egy kereskedelmi háború könnyen öngól lehet a végén. Nem véletlen, hogy a csatát a franciák forszírozzák.