Kiírta a tendert a BKV a 35 frankfurti villamosra
A Világgazdaság információi szerint a tervezett költség nyolcmilliárd forint körül lehet.
A Világgazdaság információi szerint a tervezett költség nyolcmilliárd forint körül lehet.
December 17-étől az 1-es villamos vonalán is közlekednek hétvégenként Combinók. A BKK szerint jövő februártól, hétvégenként már csak alacsonypadlós járművek járnak majd ezen a viszonylaton is.
Két közbeszerzést írt ki a BKV 150 csuklós busz beszerzésére.
Március elsejétől mind a 28 hibridbuszt forgalomba állítják Budapesten. Ez lesz az egyik legnagyobb ilyen flotta Európában – közölte pénteken a BKK. Az 5-ös, a 7-es és a 9-es vonalon lehet ilyen buszokkal utazni.
Összesen tizenöt új, alacsonypadlós busz beszerzésére írt ki pályázatot a BKV. A szerződést 2014 nyarán köthetik meg – közölte a Főpolgármesteri Hivatal és a BKV csütörtökön.
Elkészült a BKV első, valóban akadálymentesített 200-as Ikarusa. Egy régi járművet nemcsak felújítottak, hanem át is alakítottak: a busz alacsonypadlós hátsó peront és elektromos működtetésű ajtókat kapott – írja az Indóház.hu.
Október 13-ától, szombattól forgalomba állítják az első olyan buszokat, amelyeket Hollandiából hoztak Budapestre – olvasható a Budapesti Közlekedési Központ Facebook-oldalán. Az alacsonypadlós Volvo-buszok használtak, de a BKK szerint korszerűek.
Leszerelnek két-két üléssort egy alacsonypadlós villamosban Bécsben, így próbálnak több helyet biztosítani az utasoknak, és gyorsítani a ki-, beszállást. Egy kísérletről van szó, a jármű az egyik forgalmas vonalon, a 43-ason jár majd. A néhány hónapos próbaüzem után az utasok visszajelzései alapján döntik el, hogyan tovább.
Forgalomba áll a 2011-ben vásárolt 15 darab csuklós trolibuszból az első, MAN NGE 152 típusú, korszerű, alacsonypadlós jármű. Az első MAN-troli péntek délben indult el a 80A vonalon.
Sikeresen zárult a tavaly decemberben meghirdetett, használt, alacsonypadlós autóbuszok beszerzésére irányuló tender.
A DISZ Kulturális Egyesület debreceni önkormányzati képviselői szerint elmérték a városban a villamosmegállók szigeteinek magasságát, így a régi villamoskocsik ajtaját nem tudják majd kinyitni a megállókban a peronok átépítése után.