Közutakra szabadított versenyautó ez az új extrém Audi R8
Bőven 600 lóerő feletti szívó V10-es üvölt ebben a szuperkönnyű hátsókerék-hajtású szörnyetegben.
Bőven 600 lóerő feletti szívó V10-es üvölt ebben a szuperkönnyű hátsókerék-hajtású szörnyetegben.
A Chery vadonatúj elektromos hajtású prototípusa a rendkívül hatékony aerodinamikára lett kihegyezve.
Az új villanyszedán aerodinamika fronton többek közt a legfejlettebb Mercedeseket és Teslákat is veri.
Modernizált designnal, csökkentett légellenállással, frissített utastérrel és nagyobb hatótávval támad az új amerikai villanyautó.
Az alacsony légellenállás és a hatékony működésű hajtáslánc a jelek szerint alaposan megteszi a hatását, az Ioniq 6 hatótávjára nem lehet panasz.
Százkilencven éve, 1832. december 15-én született Alexandre Gustave Eiffel francia mérnök, a vasszerkezetek építésének mestere, az aerodinamika egyik első kutatója, az 1889-es párizsi világkiállításra készült, Párizs jelképévé vált Eiffel-torony megépítője.
A sorozatgyártású személyautók közül jelenleg ez a modell rendelkezik a legjobb aerodinamikai adottságokkal.
Nem a legerősebb, és egyenesben sem feltétlenül a leggyorsabb a Porsche aerodinamikailag végletekig optimalizált újdonsága, de a kanyarokban verhetetlen.
Ki mondta, hogy a Brabus csak a benzinpusztító Mercedesek tuningjához ért?
Az MIT-n kialakított tesztpályához egy 2500 lóerős motor is dukál.
A 2022-re teljesen újratervezett versenyautók nem veszítenek leszorítóerőt, ha utolérik az előttük haladó kocsikat.
Az EQXX hivatalos leleplezésére 2022 elején kerül majd sor.