Több tízezer tárgyat hagytak el a MÁV és a Volánok utasai tavaly, mit tippel, a leggyakrabban mit?
Tavaly csaknem 23 ezer tárgyat felejtettek a vonatokon és buszokon az utasok. A tárgyak feléért senki nem jelentkezett.
Tavaly csaknem 23 ezer tárgyat felejtettek a vonatokon és buszokon az utasok. A tárgyak feléért senki nem jelentkezett.
Több mint ezret, de nem csak a vasúti, hanem a buszpályaudvarokon is nekigyürkőznek.
Tíz vállalással indította el Lázár János az évet: a miniszter bejelentette, hogy júniustól 20 percnél nagyobb késés után visszajár a jegyár fele, buszos rásegítéssel készülnek a nyári főszezonra, és mellékesen azt is elmondta, hogy decemberben a GYSEV-ben még nagyobb tulajdonrészt szerzett a magyar állam, úgyhogy több dunántúli megye teljes hálózatát átadják.
Három új szervezeti egységről, a vonat és az autóbusz egymás mellett éléséről, tervezett felújításokról beszélt az ÉKM közlekedésért felelős államtitkára.
A BKK járatain már januártól ingyen vihetik kutyájukat és kerékpárjukat a bérletesek.
Pintér Bence, Győr új polgármestere hiába érdeklődött, előde nem tájékoztatta az adósság részleteiről.
Ugyanolyan helyjegyet lehet majd venni a buszokra, mint amilyet a nem InterCity-vonatokra adnak most. A rendszert több lépésben vezetik be.
Az első tervekben további vonalak „szüneteltetése” is szerepel. A szakszervezetekkel folytatott fúziós egyeztetések még nagyon az elején járnak. Vasútstratégia ősszel lesz, a fúzió elvileg 2025 elején zárul.
A MÁV alapította, abból vált előbb egy, majd számtalan apróbb külön céggé a hazai autóbuszos személyszállítás megkérdőjelezhetetlen főszereplője, hogy aztán a sok kis Volán újra összeolvadva az év végéig visszatérjen anyja kebelére. Úgy tűnik, 55 év után elbúcsúzhatunk az ikonikussá vált Volán névtől és a csigás logótól is. A Fortepan képein a történet.
Immár hivatalos: egyesíti a MÁV-START-ot és a Volánbuszt az építési és közlekedési miniszter. A Volán elveszíti önállóságát és a nevét is.
A Szolidaritás Autóbusz-közlekedési Szakszervezet szeptemberben mérlegeli, hogy szervezzen-e egy 800-1000 fős demonstrációt.
A rekorder graffitisen 2,4 millió forintot próbál behajtani a MÁV, de az is tízmillió tétel, amikor kábeleket lopnak ki a vonatból, rágót tömködnek az USB-csatlakozókba, vagy épp üzemanyagot próbálnak lopni a buszból.