A leghatalmasabb új Volvók: vezettük a hibrid XC90-et és a villanyos EX90-et
Magyarországra érkezett a svéd márka két új gigantikus SUV-ja, kipróbáltuk a felfrissített hibrid Volvo XC90-et és a tisztán elektromos vadonatúj Volvo EX90-et.
Magyarországra érkezett a svéd márka két új gigantikus SUV-ja, kipróbáltuk a felfrissített hibrid Volvo XC90-et és a tisztán elektromos vadonatúj Volvo EX90-et.
Megkezdődött az immár második alkalommal felfrissített hibrid Volvo XC90 hazai forgalmazása.
A svéd márka úgy látja, hogy az aktuális piaci viszonyok miatt képtelen lesz teljesíteni eredeti elektromos autós terveit.
A felfrissített Volvo XC90 új arccal, modernizált műszerfallal és hibrid hajtásláncokkal vág neki hosszúra nyúlt élete újabb szakaszának.
Nem is olyan régen még az eladásaik felét ilyen autók adták.
A rekord évet zárt svéd márka legkelendőbb modellje egy középkategóriás SUV, az XC60.
Testközelből ismerkedtünk meg a 0-ról 100-ra alig 3,6 másodperc alatt felpattanó Volvo EX30-cal és a szintén tisztán elektromos hajtású, 5 méternél is hosszabb Volvo EX90-nel.
A teljesen új fejlesztésű EX90 alapára bőven 40 millió forint felett alakul.
Nyolc kamera, öt radar, 16 ultrahangos érzékelő és egy lidar szkenner fogja vigyázni az autóban ülők és többi közlekedő biztonságát.
Miközben a piac magas divatterepjárókat követel a gyártóktól, addig a Volvo S60 szemrevaló szedánként veszi fel a harcot a 3-as BMW és az Audi A4 ellen. Ezúttal a leggyengébb, legolcsóbbnak ígérkező B3-as változatát próbáltuk ki.
A szabadidő-autók házon belüli piaci részesedésre hamarosan elérheti a 75 százalékot.