Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#T-Systems

Magyar Telekom Nyrt.

Mi az a BYOD-szemlélet és miért lehet veszélyes?

Az Apple arra építette marketingstratégiáját, hogy vonzó, kívánatos eszközöket gyárt. Ennek pedig nem lehet megálljt parancsolni az iroda falainál, különösen akkor nem, ha a munkavégzés helye a távmunkával, a rugalmas munkavégzéssel ilyen mértékben fellazul, mint ahogy azt most tapasztaljuk. Ezen a BYOD (Bring Your Own Device) sem segít, ami végképp megemelheti az informatika biztonságáért felelős szakemberek vérnyomását.

Magyar Telekom Nyrt.

Ha a felhőben tárolunk mindent, meddig lesz elég a hely?

2022 júliusában az egyik nagy félhőszolgáltató régiója egy ideig nem fogadott új ügyfeleket – ez a hír sok helyen azzal a címmel jelent meg, hogy elfogyott a felhő. De mennyire igaz ez az állítás? Tényleg bekövetkezhet egyszer az, hogy elfogy a tárhely? Cikkünkben ennek járunk utána.

Magyar Telekom Nyrt.

A magánéletben már mindenki használja, cégként félünk tőle

Milyen dilemmákkal szembesülnek a felhőbe költöző vállalkozások? Mennyire érett a magyar felhőpiac? Miért adjuk oda az adatainkat önként, ha a céges adatainkat továbbra is féltjük? Kinek éri meg egyáltalán a felhő? Technológiailag nem vagyunk lemaradva, de más dolgokban igen. Bódi Gáborral, a T-Systems stratégiai igazgatójával beszélgettünk.

Magyar Telekom Nyrt.

Ez vár a magyar vállalkozásokra is?

Habár manapság egyre elterjedtebb a felhőtechnológia alkalmazása a cégek és vállalkozások körében, még mindig sokan idegenkednek tőle. Összeszedtük, mire érdemes figyelni, miért érdemes mégis a felhőt választani, és milyen megoldások elérhetők manapság.

Tech hvg.hu

Kidobja a papírokat a Wizz Air

Digitalizálja a repülőutak során használt dokumentációit a Wizz Air. Az Electronic Flight Bag (EFB) rendszernek köszönhetően minden adat kereshetően rendelkezésre áll a repülés során, így nem különböző forrásból, hanem egyetlen tableten találják a pilóták a repüléshez szükséges összes információt – közölte a megoldást szállító T-Systems Magyarország.

Tech hvg.hu

Felhívták a pécsi szemészetet – a mesterséges intelligencia szólt bele a kagylóba

Magyarországon először szemészeti rendelésre foglalt időpontot a Pécsi Tudományegyetemen Bella, az Egyetem és a T-Systems által közösen kifejlesztett mesterséges intelligencia megoldása – közölte a technológiai vállalat. Bella a recepcióra érkező telefonokat kezelte, kikereste és lefoglalta a telefonálók számára a megfelelő időpontot vagy kérdés esetén a recepciós kollégához irányította a hívót. Az egyszerre több hívást fogadni képes Bellától az adminisztratív terhek jelentős csökkenését várja az intézmény.