Jesse Eisenberg a Szépművészetiben köszönte meg a Szemfényvesztők 3. stábjának, hogy együtt dolgozhattak
Véget ért a harmadik rész forgatása, a színész a Szépművészeti Múzeumban köszönte meg a stábtagoknak a munkát.
Véget ért a harmadik rész forgatása, a színész a Szépművészeti Múzeumban köszönte meg a stábtagoknak a munkát.
Mi köze lehet egy ókori keleti démonnak az 1970-es évek kultikus horrorfilmjéhez vagy a 2000-es évek legsikeresebb virtuális zenekarához? A Szépművészeti Múzeum hiánypótló Mezopotámia-kiállításáról ez is eszünkbe jutott, de bőven maradt bennünk hiányérzet.
A Szépművészeti Múzeum főigazgatója arról is beszélt, hogy ő maga rivalizál-e Demeter Szilárddal, és kifejtette, hogy miért gondolja a Gellért-hegyi Szabadság-szoborra tervezett keresztet érvényes és erős állításnak.
Nemcsak a korai, kísérletező időszakból, hanem a későbbi, a zsidó hagyományra és a görög mitológiára reflektáló művekből is válogattak a mintegy 40 alkotást – szobrokat, egyedi és sokszorosított grafikákat – bemutató tárlaton, amelyből Lipchitz szakmai-baráti kapcsolatrendszere is kirajzolódik.
Az utóbbi évek kiemelkedő képzőművészeti eseménye volt Sean Scully 2020-as retrospektív kiállítása a Magyar Nemzeti Galériában. A 79 éves ír-amerikai festőművész most a műveivel együtt visszatért; a minap megnyílt kamaratárlatán a Szépművészeti Múzeumnak adományozott munkái láthatók.
A szépséget keresték, a fényképezőgép kameráján keresztül kommunikáltak – mondja Alex Nyerges kurátor azokról a kivándorolt világhírű magyar fotóművészekről, akiknek munkáiból látható kiállítás a Szépművészeti Múzeumban.
Egyetlen jelöltként pályázott a pozícióra.
Az <em>Index </em>úgy tudja, az eddigi főigazgató adott csak be pályázatot a határidő lejártáig.
A kiírásra azért volt szükség mert idén lejár a jelenlegi főigazgató megbízatása.
Egyszer már meghosszabbították a nyitva tartását, de vasárnap este tízkor már tényleg bezár budapesti Renoir-kiállítás.
A nagy érdeklődésre való tekintettel hétfőn is meg lehet nézni, hétvégén pedig 10 helyett 9 órakor nyit a múzeum.
Nem a fogpaszta, nem a kézkrém, nem a ragasztó miatt jött az ötlet: a fémtubusra a 19. század közepe táján az olajfesték miatt lett szükség – tudtuk meg, amikor a pesti Renoir-kiállításon jártunk.