Balogh Levente és Pachert Balázs üdítőjét reklámozza az agrárminiszter a TikTokon
Az amerikai konkurenciát már korábban kóstolta.
Az amerikai konkurenciát már korábban kóstolta.
Miközben a kormány több szektorban építgeti és erősíti a hozzá hű, vazallus vállalkozói réteget, másutt inkább a külföldiek vásárolnak: olyan, befutott magyar márkák jutottak mostanában részben vagy egészben külföldi kézbe, mint a Waberer's, a Sziget, a Fornetti vagy a Szentkirályi.
Nem egyszerűen magyar, hanem kormányhű, vazallus vállalkozói réteg kialakításán munkálkodik a kormány. Miközben azonban a politikailag érzékeny szektorokban, így a médiában vagy a bankoknál, sorra kerülnek itthoni kézbe cégek, máshol a nemzeti tőkések is gyakran megválnak „hungarikumoktól”.
Külföldi kézbe került a Szentkirályi, a cseh Karlovánské Minerální Vody vásárolta meg a piacvezető ásványvízcéget, a tranzakciót ma jelentették be.
Sikeresen lépett az arab piacra a Szentkirályi, az Emirátusokban eddig forgalmazott termékek iránt stabil a kereslet, sőt hamarosan bővítik a terítést és újabb termékek bevezetése is folyik.
A víz évmilliók óta a föld mélyén lapul, nekünk csak annyi dolgunk, hogy felszivattyúzzuk, lehűtsük és megigyuk? A valóságban nagyon bonyolult és költséges folyamat ásványvizet “gyártani”. Tudta például, hogy a kristálytisza – vagy legalábbis annak tűnő – ásványvíz is meg tud romlani? Hol lehetnek gyenge pontok a gyártási folyamatban, kiket neveznek Gestapónak? A minapi baktériumbotrány nyomán utánajártunk, hogyan is készül az egyik legegyszerűbb élelmiszer-ipari terméknek tartott ásványvíz.
A Szentkirályi Ásványvíz Kft.-nél 2013. októberétől Martin Olivér tölti be a pénzügyi igazgató pozíciót.
A Szentkirályi Ásványvíz Kft.-nél 2013. januárjától Barnáné Vitárius Márta tölti be a kereskedelmi vezetői pozíciót - közölte a cég.
Szaúd-Arábiába exportál ásványvizet a Szentkirályi, az erről szóló együttműködési megállapodást csütörtökön Budapesten írta alá szaúdi partnerével Tóth Tamás, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. export-import igazgatója.
Jelentősen, 65 százalékkal nőtt a Szentkirályi Ásványvíz Kft. eredménye a múlt évben az előzőhöz képest, és elérte a 245 millió forintot.