Az utolsó akadály is elhárult, a magyar államé lesz a Strabag tulajdonrésze a GYSEV-ben
Lázár János szerint a tranzakció lezárása után „miénk lehet a döntő szó”.
Lázár János szerint a tranzakció lezárása után „miénk lehet a döntő szó”.
A szankcionált Gyeripaszkával való üzletet már nem tudták támogatni az osztrák hatóságok.
Ennyit kínálnak a 24.h szerint Strabag 6 százaléknyi tulajdonrészéért, amivel kétharmad fölé nőne a magyar tulajdonrész.
A vételi árról még nincs információja a lapnak, de ha tető alá hozzák az üzletet, az osztrák félnek nem sok beleszólása marad a cég ügyeibe.
Az Átlátszó szerint három társaság együtt több mint 1400 szerződést zsákolt be, verseny nélkül.
Az M100-asnak lesz 3 alagútja és 52 hidat is fognak építeni.
Egy cég és két konzorcium vehet részt a tárgyalásokon.
126,8 milliárd forintból újítanak fel 29 kilométert.
Ugatni nem tud, és a farkát sem csóválja, igazán veszélyes helyzetekben viszont az ember legjobb négylábú high-tech barátja lehet. Magyarországon a Boston Dynamics futurisztikus robotkutyája, amely pofátlan és egyben pofátlanul drága.
A vállalatot nyolc pályázó közül választotta ki a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. a projektre.
A kormány szerint nem az elvárható gondossággal jártak el a Deák Ferencről elnevezett Hárosi Duna-híd kialakításánál.
Az átkelővel napi 600 személyautó takaríthat meg 40 kilométeres kerülőt Szlovákia felé