Sietős kávé a kocsiban: kipróbáltuk az első magyar Starbucks autós kávézót
Mutatjuk, hogy milyen lett a nemzetközi kávézólánc első hazai drive-thru üzlete.
Mutatjuk, hogy milyen lett a nemzetközi kávézólánc első hazai drive-thru üzlete.
Vecsésen, a reptér közelében nyílik meg a nemzetközi kávézólánc első hazai drive-thru üzlete.
A melegbüszkeség havában az USA-ban az LMBTQ-közösséget marketing szempontjából kiemelten kezelik a cégek, ám most többen meghátráltak a konzervatívok támadása előtt.
Shannon Phillipset azt követően bocsátották el, miután két feketét letartóztattak a rendőrök a franchise egy philadelphiai üzlethelységében.
Az amerikai cég vezérigazgatója 40 éve nem volt annyira izgatott egy új ötlet bevezetésétől, mint most, amikor Olaszországban megismertetik a vásárlókkal az olívás kávéjukat.
Egy Anton Pinszkij nevű vendéglátóipari vállalkozó, egy Timati nevű popsztár-üzletember, valamint a Szingyika holding lesz az amerikai Starbucks kávézólánc korábbi oroszországi üzletágának új tulajdonosa.
Azokra a felhasználókra gondolt a Samsung, akik ragaszkodnak az egyik neves kávéházlánchoz: kedvelt eszközeiken is visszaköszön az ismert logó, azonban egyelőre csak Dél-Koreában.
A kávézólánc 15 év jelenlét után mond búcsút az orosz piacnak.
A cég azt akarja, hogy 2025-re már mindenki a saját bögréjéből kortyolhassa a kávéját, ha nem vitt magával, akkor meg bérelhessen egyet.
Ugyan a tavaly év eleji, lezárásokkal teli időszakhoz viszonyítva megduplázódott a Starbucks nyeresége, a negyedéves eladási adatok gyengébbek lettek a vártnál.
Miközben az árfolyam- és értékeltségi csúcsokat döntögető, de már meg-meg torpanó amerikai részvénypiac folyamatosan a figyelem középpontjában van, jóval kevesebb szó esik azokról a régiókról és szektorokról, amelyeket a koronavírus válság súlyosan érintett. Vajon ezek közül kerülhetnek majd ki az újranyitás részvénypiaci nyertesei? A légiközlekedés, a szálloda- vagy akár az étteremláncok? Honics István, az OTP Alapkezelő vezérigazgató-helyettese és Boér Levente befektetési igazgató elemzi az esélyeket.
Majdnem 30 százalékkal esett a Starbucks nyeresége 2020 utolsó három hónapjában.