Német körrekorddal búcsúzik a franciák izgalmas modellje, a Renault Megane R.S.
A típus napjai meg vannak számlálva, mindenesetre Hockenheimben azért gyorsan futottak még vele egy rekordkört.
A típus napjai meg vannak számlálva, mindenesetre Hockenheimben azért gyorsan futottak még vele egy rekordkört.
A francia gyártó stílusos formában búcsúzik népes rajongótáború sportkompaktjától.
Idén majdnem az Év Autója lett a Renault első 100 százalékban elektromos Megane-ja – kipróbáltuk, hogy tényleg ennyire jó-e a francia gyártó 450 kilométeres hatótávúnak ígért szemrevaló újdonsága.
Az életciklusa végén túlnyomó részt újrahasznosítható francia villanyautó ára 14,5 millió forinttól indul, a drágább kivitel hatótávja eléri a 450 kilométert.
Semmi köze a normál Megane-hoz, a villanyautók között a könnyűek közé sorolható, remek a vezethetősége és még a lassú töltőkön is egész gyorsan „tankolható”. Spanyolországban meghajtottuk a Renault tisztán elektromos hajtású új androidos kompaktját.
Teteje egyáltalán nincs ennek az apró közúti rakétának, melyből a 90-es évek végén igen kevés példány készült.
Fény derült a 130-220 lóerős és 300-450 kilométeres hatótávú villanyautó hazai áraira.
Szupermodern műszerfalat kapott az új Renault-emblémát büszkén viselő újdonság.
Némileg szabadidő-autós formával érkezett meg a francia márka teljesen villanyhajtású, kompakt autója.
A francia márka megmutatott egy kis részletet a hamarosan érkező, teljesen elektromos hajtású Megane-ból.
A francia gyártó mostantól újabb változatban is kínálja a típus plugin hibrid hajtásláncát.
Mostantól már a Capture és a Megane is elérhető zöld rendszámos változatban, illetve a Clio is új hibrid hajtáslánccal gazdagodott.