Pénzből és bátorságból is rengeteg kell ehhez a szupermérges Porsche 911 GT2 RS-hez
A 700 lóerős teljesítményét kizárólag a hátsó kerekekre rászabadító igen ritka Porsche ára meghaladja a 150 millió forintot.
A 700 lóerős teljesítményét kizárólag a hátsó kerekekre rászabadító igen ritka Porsche ára meghaladja a 150 millió forintot.
Itt a megoldás azok számára, akik egyedi megjelenésű és igen komoly teljesítményű Porsche 911 Turbo S-re vágynak.
Az erősítőkúrán átesett összkerekes sportkocsi alig 2,5 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
A legerősebbnek nem nyitható a teteje, de cserébe 650 lovas, a közepesen potens félig tudja ledobni a tetejét, a leggyengébb pedig a teljesen nyitott tetőt egekig forgatható szívómotorral kombinálja. Két 911-est és egy 718 Spydert fogtunk vallatóra.
Érkezőben a vadonatúj 911 GT2 RS, melynek hajtásában már egy kis villanymotor is kiveszi a részét.
A legerősebb gyári 911-es boxermotorjában találtak még 183, eddig szunnyadó lóerőt.
A Porsche legújabb modelljei ismét bebizonyították, hogy nem feltétlenül a legerősebb és legdrágább sportkocsiban részesülhetünk a legkomolyabb vezetési élményben - kipróbáltuk a 911 GT3-at és a 718 GT4 RS-t.
Elég "szerény" ellenfelet választottak a G-Power tuningcégnél.
Ez az új hibrid nem éppen az alacsony fogyasztásról, hanem sokkal inkább a nagy teljesítményről szól.
A 911-es sportkocsi csúcsváltozata a tesztek alapján már-már hiperautókat idéző gyorsulással rendelkezik.
A zuffenhauseni gyártó ikonikus sportmodellje sem kerülheti el a sorsát, villanymotor kerül a hajtásába.
Jól jön egy tuningolt 911-es a háznál, ha igen gyorsan kell leszállítani egy karácsonyfát.