Újabb milliárdokat szórtak ki a kormány plakátjaira, a Szuverenitásvédelmi Hivatal és a diákhitel kommunikációjára is jutott
Nettó 24 milliárd forintot osztottak ki Rogán Antalék az állami kommunikációra 2024 utolsó három hónapjában.
Nettó 24 milliárd forintot osztottak ki Rogán Antalék az állami kommunikációra 2024 utolsó három hónapjában.
Árat emel a kormányzati kampányok kivitelezésében taroló Lounge Group. A cégnek a keretmegállapodás értelmében van erre lehetősége, amivel élt is, és amire Rogán Antalék is rábólintottak.
A két cég Balásy korábbi üzlettársának tulajdona, egyszer már elnyertek egy 30 milliárdos megbízást.
A Lounge Design és a New Land Media idén már kaptak nagyobb összegeket is, két olyan szerződés is volt, amelyek keretösszege alulról karcolta a nyolcmilliárd forintot.
Hárommilliárd forintnál is nagyobb összeget költhet a Budapest 2023 Nrzt. arra, hogy népszerűsítse az atlétikai vb-t, és akkor még csak az első ütemről van szó. A megbízások nagy része, összesen 3,34 milliárd forint értékben Balásy Gyula cégeinél landol.
A kormányzati kisgömböc, Rogán Antal minisztériuma alá kerül januártól egy újabb stratégiai feladat, a kiemelt sportesemények és állami rendezvények szervezése, pályáztatása és lebonyolítása. Erre új állami céget hoznak létre, a Nemzeti Rendezvényszervező Ügynökséget, amelybe beolvad a megszűnő – és a honvédelmi tárcához alig fél éve került – Nemzeti Sportügynökség.
Magasnak találták azt az összeget, amennyiért két cég elnyerte a Nemzeti Kastély- és Várprogram kommunikációját.
Az év végi hajrában összesen nettó 37 milliárd forintnyi kommunikációs megbízást osztott szét az állami és kormányzati reklámköltéseket kezelő Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKoH). A kedvezményezettek között van a Magyar Divat & Design Ügynökség, a Visit Hungary, Demeter Szilárd kedvence, a Petőfi Irodalmi Ügynökség, a Magyar Államadósság Kezelő Központ, a Magyar Államkincstár és a Miniszterelnökség is.
A magyarországi és külföldi médiakampányokkal kapcsolatos pályázatra csak egy ajánlat érkezett, amelyet Balásy Gyula két cége konzorciumban adott be.
A kormánykommunikáció mellett a vadászati kiállítás és az állampapírok reklámozására is nagy pénzek mentek el.
Egy nem nyilvános kormányhatározat értelmében a 2020. augusztus 20-ai ünnepségekkel kapcsolatos szerződéseket előre kell tolni egy évvel, minden más marad, az akár 8 milliárdos költség is. Ennyit arról a spórolásról, amit Gulyás Gergely emlegetett korábban.
Az elmúlt négy évben 190 milliárd forintot költött a kormány kommunikációra, a most megkötött szerződéssel még több mehet propagandára.