Cseheké lett az Árukereső
Új tulajdonosa van az Árukereső.hu-nak, miután a kontinensen lengyel központtal működő Naspers csoportból azt megvette magának egy regionális vezető szerepre készülő prágai cég, amely vásárolt két nem magyar céget is.
Új tulajdonosa van az Árukereső.hu-nak, miután a kontinensen lengyel központtal működő Naspers csoportból azt megvette magának egy regionális vezető szerepre készülő prágai cég, amely vásárolt két nem magyar céget is.
Végérvényesen befejeződött az ingyenes online apróhirdetési verseny nyílt sisakos korszaka, mivel hétfőre kivezették az OLX.hu portált a hazai internetről. A februárban vesztett helyzetből hirtelen nyerésre fordító Jófogás.hu ügyvezetője azért kér még két évet a nyereségessé váláshoz.
A Jófogás.hu-ra kerülnek a hirdetések, mostantól még nagyobb felhozatalból böngészhetnek a vásárlók, és sokkal több vevőt érhetnek el a hirdetők. A meccset azonban még nem fújták le, a Vatera ébredezik.
Álltalánosságban véve teljesen megszokott dolog a piaci versengésben, hogy az évek óta kétpólusú, a feleknek milliárdokba kerülő csatározásból az egyik kiszáll, ha elege lett. Az viszont már izgalmasabb, ha a visszavonulót fújó cég – akár egy elegáns testcselt is bemutatva – lényegében azonnal reinkarnálja a még el sem hantolt vállalkozását. A Vatera feltámad.
Az Apród neve mától OLX, az átalakítási munkálatokat pedig Erdélyi Superman Zsoltékra bízta a cégvezetés. Az Allegro Group látszólag ezzel válaszolt arra, hogy néhány hete a vetélytárs felvásárolta a szektor harmadik szereplőjét. A két rivalizáló cég továbbra is milliárdokat ölhet a végső győzelem reményében abba a piacba, amiből eddig, jószerével mérhető bevételük sem volt.
Hétfőtől új néven elérhető az Apród.hu apróhirdetési oldal. A felhasználók adatai megmaradnak.
Szervezeti átalakulást vezényeltek le április elején a Vaterát, a Grandót és Apródot is irányító Allegro Group HU-nál. A dél-afrikai Naspers leányvállalatnál központosítanak, és erre hivatkozva megváltak az eddigi country managertől is.
Többségi, közvetetten 75 százalékos tulajdont szerzett Magyarország legnépszerűbb vásárlási tanácsadó portáljában, az Árukeresőben a dél-afrikai Naspers, amely már több magyar internetes céget is megvásárolt.