Ez lehet a tv jövője, és már itthon is kopogtat
A különböző műsorszórási technológiák kombinálásával megvalósulhat a tévéelőfizetők álma: mindenki csak azért a csatornáért vagy tartalomért fizet, amelyet tényleg értékesnek tart.
A különböző műsorszórási technológiák kombinálásával megvalósulhat a tévéelőfizetők álma: mindenki csak azért a csatornáért vagy tartalomért fizet, amelyet tényleg értékesnek tart.
Hamarosan egy sor új kábelcsatornát indít a TV2-csoport – ezt a siófoki Media Hungary konferencián jelentette be kedden a társaság kábelportfoliójának programigazgatója. Fischer Gábor összeg említése nélkül azt mondta: az elmúlt másfél évtized legnagyobb programfejlesztését hajtja ezzel végre a társaság. Jön egyebek mellett az Izaura TV telenovellákkal, a Chili TV nevű gasztrocsatorna és a Zenebutik zenecsatorna. A FEM3 helyén a PRIME jelentkezik, a PRO4-et pedig a mozi plusz váltja.
Robbanásszerűen nő az embert érő impulzusok száma a digitalizációnak köszönhetően: alig van olyan élethelyzet, amikor nincs egy okoseszköz a kezünk ügyében. Hogyan tanulunk és hozzuk meg döntéseinket a felgyorsult világban? A jövő kedden induló Media Hungary idén kiemelt figyelmet szentel a neuromarketing aktualitásainak, a HR-szakma digitális kihívásainak, illetve a különböző társadalmi csoportok fogyasztási szokásainak is.
Kik és milyen céllal használják az internetes pókokat? Átveszi-e a közösségi média az online sajtó nyitóoldalának szerepét? Miért érnek célt és maradnak meg tartósabban az elmében a negatív hírek? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keresi a választ idén a Media Hungary konferencia, mely amellett, hogy külföldi sztárelőadókkal járja körbe a médiaipar meghatározó trendjeit, a hagyományos- és digitális reklám, az e-kereskedelem, a közösségi média és a neuromarketing aktualitásait is vizsgálja.
Van-e értelme okostelefon nélkül tévézni? Lehet-e újságot csak digitálisan kiadni? Mi a kapcsolat a Facebook és a rádiózás között? Mire kattan rá az Y és a Z generáció? Többek között ezekre a kérdésekre keresi a választ az idén május 12-13-án esedékes Media Hungary konferencia. Az esemény több mint 200 hazai és külföldi szakértő segítségével világít rá a média- és reklámipar legfontosabb aktualitásaira.
Mától két napon át tart Siófokon a Media Hungary konferencia, amelyet idén Bárány báránynak farkasa mottóval tartanak.
A média általános megítélése ugyan kedvező, az újságírók presztízse már kevésbé előnyös, az emberek csaknem fele nem ajánlaná a gyermekének, hogy erre a pályára lépjen - hangzott el szerdán a siófoki Media Hungary konferencián.
Előítéletesek-e a Magyarországról készített tudósítások – egyebek mellett erről vitatkoztak külföldi tudósítók és kommunikációs szakemberek a siófoki Media Hungary konferencián kedd este. A rendezvények elhangzott az is, hogy szűkül a médiapiac, és nem tud az ország annyi nagy médiavállalatot eltartani, mint amennyi most van.
A Terror Háza Múzeum főigazgatója szerint csak a kultúra vezetheti ki a Nyugatot jelenlegi nehéz helyzetéből. Schmidt Mária a siófoki Media Hungary tanácskozás keddi nyitó előadásában úgy fogalmazott, hogy elsősorban nem a gazdasági, hanem a kulturális, bizalmi és társadalmi válság hozza nehéz helyzetbe a nyugati társadalmakat.
Mától két napon át tart Siófokon a Media Hungary konferencia. A pénz beszól mottóval meghirdetett rendezvény vendége Finnország.
A politika és a gazdaság befolyásoló erejét a legtöbb szerkesztőség napi szinten érzi a bőrén - mondta Uj Péter a Media Hungaryn, Siófokon. Szauer Péter, a HVG vezetője azt mondta, hogy Magyarországon kétféle sajtó van: ami profitot akar termelni és ami politikai befolyást akar elérni.
Ki fog a hírért fizetni? A minőségi tartalomért ma hogyan lehet bevételhez jutni? Ilyen kérdések foglalkoztatták a siófoki Média Hungary konferecia résztvevőit.