Rosszul lett, majd meghalt egy utas a 4-es metrón, senki sem segített rajta
A Metróért Egyesület szerint volt, aki segítségnyújtás helyett lefotózta az áldozatot.
A Metróért Egyesület szerint volt, aki segítségnyújtás helyett lefotózta az áldozatot.
A 3-as metró déli szakaszának felújításához van köze. De hogyan? A Metróért Egyesületet kérdeztük.
Hatalmas zsúfoltságra panaszkodnak a 4-es metrón utazók a Déli pályaudvar kiesése óta. A metró sűrítéséhez azonban az automata metróüzemet irányító szoftvert is módosítani kellene.
Gyanús fotó egy orosz weboldalon. Az LMP is vizsgálatot sürget
A Metróért Egyesület szerint megszüntették, illetve megszüntetik a konnektorokat a 3-as metró felújított szerelvényein.
A Fővárosi Választási Bizottság csütörtök reggeli ülésén arról döntött: lehet népszavazás a 3-as metró akadálymentesítéséről.
A Metróért Egyesület elnöke szerint magasabb energiafelhasználással és több túlórával jár az, hogy hétvégenként két vonalon egy órával tovább jár a metró. A BKK szerint viszont a többletráfordítás nagyságrendje a teljes metróüzem üzemeltetési költségéhez képest mindössze néhány tizedszázalékos értéket képvisel.
Elhanyagoltak a három és fél éve átadott 4-es metróvonal megállói. A projekt 452 milliárd forintba került, ám ez nem volt elég arra, hogy megtervezzék a takarítási feladatokat is.
A Metróért Egyesület szerint ez megengedhetetlen.
Idegen tárgy okozta a problémát, de egy átvizsgálás után a szerelvény készen áll majd a közlekedésre.
Nem is állhattak volna forgalomba a 3-as metró felújított szerelvényei, ha nem működnek tökéletesen a vésznyitók – állítja a Metróért Egyesület. Márpedig a ma reggel a Nyugatinál elromlott szerelvényekből az utasok a vésznyitó segítségével is alig tudtak kikeveredni. De mi történik, ha a csak hellyel-közzel működő vésznyitókkal éppen valamilyen baleset miatt az alagútban ragadt metrón szembesülnek az utasok? Utánajártunk.
Egy olvasó beszámolója alapján kedden megint a rossz oldalon nyíltak ki az egyik Oroszországban felújított szerelvény ajtói.