Átlag 195 ezret terveznek költeni a magyarok az idei Black Fridayen
Leginkább okostelefonokra, tabletekre, okosórákra és egyéb műszaki cikkekre.
Leginkább okostelefonokra, tabletekre, okosórákra és egyéb műszaki cikkekre.
A csapból is az folyik, hogy be kell vásárolni egy Eb-meccs megnézése előtt, de tényleg igaz ez? Utánajártunk: tényleg sokkal több tévét eladnak ilyenkor, de más, a meccsnézéshez távolról köthető áruk forgalma is megnő. Megtudtuk azt is, hogy mi a helyzet a generációs törésvonallal, és hogy a nagy infláció miként alakította át az Eb alatti vásárlási szokásokat.
A magyar műszaki piac jókora visszaesésben van, idén már a tavalyinál is kevesebb pénzt hagynak az emberek a kasszáknál. A MediaMarktnál úgy számolnak, hogy a karácsonyi rohamban akár 5-10 százalékos visszaesés is jöhet 2022-höz képest.
A magyarok többsége nem tart a gépek forradalmától, hiába a ChatGPT és a robottechnológia – sőt, még örülnek is a modern technológiának egy új felmérés szerint.
Idén, akárcsak tavaly, kelendőek voltak a televíziók, a notebookok és a háztartási nagygépek, de a legnagyobb bővülést az elektromos rollerek, a vezeték nélküli fülhallgatók és az instant kamerák termékcsoportja mutatta, legalábbis a Media Marktnál.
Mobiltelefon, külső akku és fényképezőgép – ezek nélkül biztosan nem indul útnak a magyar, derül ki a MediaMarkt friss reprezentatív kutatásából. A megkérdezettek közel negyedét szinte mindig elektronikus eszközei segítették ki utazás során, a nyaralók felének pedig a hosszabb üzemidő jelentené a nagyobb biztonságot. Feltöltődni tehát nem csak magának az utazónak kell – negyven százalékuk szállást is az alapján választ, hogy biztosan tölteni tudja az eszközeit.
Egy sor szervert kellett lekapcsolniuk. Európa-szerte több üzlet is érintett, elsősorban a pénztárgépek nem működtek megfelelően.
A március elejétől irányadó új energiacímkék megzavarták a vásárlókat, sokakat bizalmatlanná tett a változás – hívta fel a figyelmet az áruházi tapasztalatok mellett egy friss kutatás alapján is a MediaMarkt. Az újrakategorizálás nyomán a legtöbb takarékos, korábban A-pluszosként ismert háztartási nagygép ma már B, C vagy D-kategóriásként szerepel a boltokban.
A MediaMarktban 19 ezer darabot adtak el négy nap alatt.
Leginkább a notebookokat, fülhallgatókat és a webkamerákat vették.
Máris reagálnak a boltok az újonnan megjelent rendeletre.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) jóváhagyta a Media Markt irányításszerzését egyes Tesco áruházak elektronikai üzletága felett.