Földöntúli luxus: Magyarországon a 48 colos kijelzős, valódi foteles Lexus LM
Immár hazánkban is elérhető a Toyota prémiummárkájának legnagyobb utastérrel kecsegtető luxusmodellje.
Immár hazánkban is elérhető a Toyota prémiummárkájának legnagyobb utastérrel kecsegtető luxusmodellje.
A Toyota prémiummárkája idén hat újdonságot mutat be, illetve dob piacra, jövünk a részletekkel.
A Mercedes S-osztály, a 7-es BMW és az Audi A8 kategóriájában versenyző luxusautóért itthon minimum 33,5 millió forintot kell fizetni.
Ez a kiváló állapotnak örvendő német luxusautó egyenesen az ezredfordulóra repít vissza bennünket.
A Toyota luxusmárkája kívül és belül is módosított a modellen, amely a Mercedes S-osztály kategóriájában szerepel.
A japán prémiumgyártó újdonságára elképesztően nagy hűtőrács került, és bár hatalmas maga az autó, meglepően kevesen utazhatnak benne.
Egy minden földi jóval telepakolt limuzin, amely azoknak készült, akik már halálosan unják a német szentháromságot. Nyúzópróbán a minden korábbinál nagyobbra nőtt Lexus LS.
A gyártó egy olyan új fejlesztést mutatott be, amely a belső sávban „ragadtakat” kitakarítja előlünk.
Huszonnyolc évvel ezelőtt mutatta be a Lexus az első generációs LS-t, amely egyben a Toyota luxusmárkájának legelső modellje volt. Most az ötödik generáció mutatkozott be a Detroiti Autószalonon.
A luxusautók között a Lexus LS-t tartják a legmegbízhatóbbnak az USA-ban.
A 8-9 éves használt luxus- és nagyautók között a legmegbízhatóbbnak a Lexus bizonyult, mögötte két Jaguar sorakozik.
Több száz lóerő, főúri kényelem, pompa és fényűzés – ez a minimum, melyet minden luxusautónak nyújtania kell, a Lexus LS és az Audi A8-as pedig hozza is az elvárhatót. Sőt, talán még többet is.