Letaszítja a trónról a Gmail a Freemailt [infografikával]
Egyre többen használják e-mailezésre a mobiltelefonjukat – mutatott rá a KutatóCentrum évente ismétlődő E-Mail User...
Egyre többen használják e-mailezésre a mobiltelefonjukat – mutatott rá a KutatóCentrum évente ismétlődő E-Mail User...
Az elektronikai termékek fogynak a legjobban az online piacon, a kategórián belül a telefonok és a PDA-k a...
Míg a férfiak 37 százaléka használ okostelefont, addig ez az arány a nőknél csupán 23 százalék.
Minden harmadik internethasználónak van okostelefonja vagy okostelefon funkciókkal bővített hagyományos...
A 18-64 évesek több mint 90 százaléka nem ítéli el hazánkban az illegális zeneletöltést, elsősorban azért, mert a legális zenéket túl drágának találja – derült ki a KutatóCentrum és a Marketing&Media közös felméréséből.
Az online vásárlók számának növekedését az internet penetráció emelkedése eredményezte: a heti rendszerességgel...
A 18-64 éves korosztályon belül a legalább heti rendszerességgel internetezők aránya 2005 és 2008 között 25...
Az aktív internetezők 90 százaléka elolvassa az érdekes tárgyú jóváhagyott e-mail reklámüzeneteket, a személyes megszólítás azonban nem minden esetben jelent előnyt – többek között ez derült ki a KutatóCentrum E-Mail Marketing Reportjából.
Már a felnőtt netezők több mint hetven százaléka tagja valamelyik közösségi oldalnak, közel egyharmaduk pedig kisebb-nagyobb rendszerességgel néz online tévét vagy hallgat rádiót – többek között ez derült ki a KutatóCentrum és a MASMI Hungary Piackutató Intézet közös felméréséből, melyben a 18-64 évesek internetezési szokásait vizsgálták.
A nők és a férfiak egyaránt részt vesznek a karácsonyi...
Az IT Factory megbízásából a KutatóCentrum által a Monddmeg.