Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#Kupon_Világ

Vállalkozás Varga Szabolcs

A telefonja jelzi, ha jár önnek egy ingyenes fogfehérítés

Gondoljon bele, bemegy a fogorvosához, ahol már kétszer járt, harmadszori látogatásnál egy ingyenes fogfehérítést kap – és ezt nem is kell észben tartania, erre az okostelefonja figyelmezteti. A Kupon Világ egykori alapítója okostelefonra vitte a pecsételős hűségkártyaprogramot, ami a digitális rendszernek köszönhetően kinyerhető információk segítségével hűségesebb vásárlókat terelhet vissza a vállalkozók üzleteibe.

Vállalkozás hvg.hu

Továbbra is szárnyal az online bónusz/kupon piac

Magyarországon 6,5 milliárd forint forgalmat bonyolított 2012-ben az online bónuszos/kuponos piac. Miközben a szereplők száma csökken és a piaci konszolidáció jelei láthatók, a legnagyobb oldalak népszerűsége töretlen – derül ki az eNET éves kutatási összefoglalójából.

Tech hvg.hu

Közleményháború a kuponos oldalak között

Folytatódott a Bónusz Brigád dinamikus növekedése, így az év első öt hónapját piacvezető pozícióban zártak – áll a magyar tulajdonú társaság közleményében. De a Kupon Világ is hasonló pozícióban látja vállalkozását.

Vállalkozás hvg.hu

Tarolt a Kupon Világ

A Kupon Világ első teljes pénzügyi évében összesen több mint 1,3 milliárd forint bevételt ért el a honlap eladási adatai alapján, amelynek legnagyobb része az utazás területén történő kuponeladásokból származott. A 2010-ben alakult cég állítása szerint 2011 decemberére piacvezető pozícióba került.

Tech hvg.hu

Havi százezer kupont veszünk, élen a Bónusz Brigád

A bónuszokat/kuponokat értékesítő cégek közötti ádáz küzdelem a vásárlókért nem csökkent 2012-ben sem. Az erőteljes verseny érthető – minden mért adat arról tanúskodik, hogy ez a piac ugyanolyan dinamikával növekszik továbbra is, ahogy azt az előző évben láthattuk. A GKIeNET és a Budapesti Corvinus Egyetem Infokommunikációs Tanszékének közös kutatása alapján 2012 első öt hónapjában a Bónusz Brigád volt a piacvezető.

Tech Balogh Csaba

Kuponos vásárlás a neten: félreértések fél áron

A magyarországi pálya annyira kicsi, hogy nehéz rajta gólt lőni. Ez az általános bölcsesség a közösségi vásárlás területén fokozottan igaz. A tavaly 4,3 milliárd forintos piacot idén nyolc jelentős szereplő hagyta el, köztük tőkeerős cég is. Idén további bukások várhatók, de vannak biztosnak látszó túlélők.

Gazdaság Szabó M. István

A mobil pénztárca pörgetheti fel a kuponos vásárlást

A magyar kuponos alkuszcégek jövőjét alapvetően befolyásolhatja a mobil pénztárca elterjedése. Kedden technológiatörténeti mérföldkőhöz érkezünk: három magyar cég lehetővé teszi a mobiltelefonos fizetési módot. Köztük van a közösségi vásárlásban utazó Bónusz Brigád. Ebből az alkalomból szemügyre vettük, mennyit érnek a magyar kuponos cégek.

Gazdaság hvg.hu

Egyre gyorsabban pörögnek a kupon-milliárdok

Amerikában a Groupon vásárlói kedvezményekkel (kuponokkal) üzletelő óriásvállalkozás tőzsdére akar menni, de eközben már sokan temetnék is a modellt, amivel pár év alatt a nulláról valóságos kereskedelmi hatalommá terebélyesedett. Hazai követői hasonlóan gyorsan nőnek, s a vizsgálatok szerint semmi sem mutatja, hogy megállni kényszerülnének.

Gazdaság hvg.hu

Egyre többen csatlakoznak a közösségi vásárlási oldalakhoz

Magyarországon 2010 nyarán jelentek meg az első közösségi vásárlási oldalak, azóta a piacot uraló cégek megközelítették, a mára 29 országban jelen lévő Rebate Networks-höz tartozó Kupon Világ – 2010 novemberi indulása ellenére – áprilisban elsőként el is érte a 100 milliós havi árbevételt.

Tech Hajdók Dávid

Közösségi spórolás: kuponszezon a weben

Mindenki jól jár: a felhasználó olcsóbban vásárol, a kereskedő potenciális visszatérő vásárlókat és ismertséget szerez, az üzemeltető pedig busás jutalékot kap. A magyar weben gombamód szaporodnak a közösségi vásárló oldalak.