Ilyennek képzeli a jövő autóját az egyik legismertebb olasz dizájnstúdió
A koncepció 180 fokban elforgatható hátsó ülésekkel és kivehető csomagtérajtóval rendelkezik.
A koncepció 180 fokban elforgatható hátsó ülésekkel és kivehető csomagtérajtóval rendelkezik.
Érdekes története van a kocsinak, valaki megrendelte, legyártották, de végül nem vették át.
Ilyen az, amikor a praktikum, a luxus, a teljesítmény és a meghökkentő design kéz a kézben jár egymással.
Az Egyesült Államokban járva sikerült a DMC-12 összes változatával testközelből megismerkednünk, aztán pedig itthon megépítettük az ikonikus időgép járgány rendkívül élethű új Lego változatát.
Igaz, ebből a Nissanból még húsz darab sem készült.
Jobb későn, mint soha, avagy 3 évvel a leleplezés után a megrendelők átvehették az első GT-R50-eseket.
A jónevű tervezőcég az Italdesign utalt arra, hogy az autó bemutatásának 40. évfordulója mentén a DMC-12 új verzióján dolgozik.
Az egyelőre koncepcióautó fázisban lévő újdonságból az ígéretek szerint hamarosan érkezik majd a sorozatgyártású változat is.
A GT-R ötvenedik születésnapjára készített koncepcióautó végleges változata hamarosan gyártásba kerül, de nem túl gyakran jön majd szembe a forgalomban.
Ebben a dobozos járgányban sokkal nagyobb kényelemben lehet utazni, mint egy S-osztályos luxuslimuzinban.
A GT-R ötvenedik születésnapjára készített koncepcióautó végleges változatával hamarosan akár a közutakon is találkozhatunk.
A négykerekű szörnyeteg olyan egyedi külcsínt és olyan erős motort kapott, hogy egy normál GT-R unalmas tucatautónak tűnik mellette.