A négykerekű szörnyeteg olyan egyedi külcsínt és olyan erős motort kapott, hogy egy normál GT-R unalmas tucatautónak tűnik mellette.
A keresztségben Nissan GT-R50 nevet kapott újdonság a legkeményebb utcai GT-R-re, a GT-R Nismóra épül, de annál alacsonyabb, szélesebb, illetve extravagánsabb karosszériát virít. Az Italdesign nemcsak a külcsínt, hanem az utasteret is jelentősen átalakította, ennek megfelelően belül rengeteg karbonszálas és Alcantara-bevonatú elemmel találkozhatunk.
A motorháztető alatt a normál GT-R-ben lévő 3,8 literes V6-os benzinmotor rejtőzik, melyre azonban felpakolták a GT3 sorozatban versenyző GT-R nagyobb turbóit és méretesebb intercoolereit. Ennek és a számos egyéb módosításnak köszönhetően a teljesítmény 710 lóerőre nőtt, a nyomatékcsúcs pedig eléri a 780 Nm-t.
A mérnökök ezenkívül megerősítették a váltót, a differenciálművet és a fékeket, illetve keményebbre hangolták a futóművet. A Michelin Pilot Super Sport gumikon gördülő Nissan GT-R50 menetteljesítményeit egyelőre sajnos sűrű homály fedi, mint ahogy egyelőre azt sem lehet tudni, hogy a gyártónak pontosan mik a tervei a modellel. Az azonban biztos, hogy a GT-R50 nem a következő generációs GT-R előzetese, legalábbis a gyáriak ezt állítják.
Az 570 lóerős Nissan GT-R-t a közelmúltban mi is alaposan leteszteltük és az elképesztő gyorsulásától alig kaptunk levegőt.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.