Gfk: Terjed a környezettudatos vásárlás
Globálisan a Gfk felmérése szerint már az emberek kétharmada azokat a termékeket preferálja, amik környezetbarát csomagolásúak.
Globálisan a Gfk felmérése szerint már az emberek kétharmada azokat a termékeket preferálja, amik környezetbarát csomagolásúak.
Rákattantunk a háztartási gépekre, a foci-Eb-re tarolt a tévéértékesítés is.
Egy felmérés szerint az új termékek fele sem jelentős vásárlói bázist, sem jelentős ismételt vásárlást nem tud elérni a bevezetését követően.
A feladatok megosztása mellett a tapasztalatok megosztása is elősegítheti a magasabb szintű alapellátást.
Magyarországon közel egymillió okostelefon-használó van - közölte a Gfk Hungária piackutató kedden.
A vásárlóerőt tekintve Budapest előnye a vidékkel szemben lassan bár, de egyre csökken.
A GfK komplex fogyasztói bizalom index (FBI) szeptemberben erőteljesen - 24 ponttal - csökkent az előző negyedévhez képest, jelenlegi értéke 130 pont, közelít a 2008. decemberi értékhez - áll a GfK Hungária kedden közölt felmérésében.
A Komplex Fogyasztói Bizalom Index, a Fogyasztói Várakozások Indexe és a Vásárlási Hajlandóság Index is nőtt az idén a második negyedévben, a GfK Hungária felmérése szerint a korábbinál kevesebben számítanak a munkanélküliség növekedésére, és az inflációs várakozások is kissé javultak.
Fontosnak tartják az öngondoskodást a magyarok, mivel nem bíznak a majdani állami nyugdíjuk vásárlóerejében, de legtöbbjük nem képes félretenni nyugdíjas éveire - közölte az Allianz Hungária egy felmérés eredményeit.
Világszerte hiányzik a munkahelyek iránti elkötelezettség a fiatal alkalmazottakból, de Magyarországon az egyik legalacsonyabb a munkavállalók elkötelezettsége - állapította meg a GfK Nemzetközi Alkalmazotti Elkötelezettség 2011 felmérése.
Magyarországon a 15 év felettiek több mint 40 százaléka szenved valamilyen krónikus betegségben. További egymillióan vannak, akik nincsenek tisztában az állapotukkal, vagyis nem tudnak arról, hogy valamilyen betegségük van - derül ki a GfK HealthCare legfrissebb adataiból.
Továbbra is erős a német háztartások optimizmusa a GfK intézet fogyasztói hangulatot vizsgáló, novemberre vonatkozó felmérése szerint.